מגשי פירות עד 100 ש"ח – האם עוד אפשרי להשיג במחיר כזה?

מגשי פירות עד 100 ש"ח

מחפשים מגשי פירות עד 100 ש”ח? לצערנו בעקבות עליית המחירים האחרונה כבר בלתי אפשריל ספק מגש פירות מסביר פנים ומהנה ב-100 ש"ח.
אנחנו לא רוצים להתפשר על האיכות ועל הכמות ורוצים לוודא שאנחנו מספקים לכם חוויה מעוררת חושים.

עדיין המחירים שלנו הכי הוגנים ואטרקטיבים בשוק.

מחירי מגשי פירות שלנו הם ההוגנים ביותר בישראל!

מגש גדול (קוטר 40*30) : 220 ש”ח בלבד !

מגש ענק (קוטר 40*40) : 320 ש”ח בלבד !

חייגו אלינו כבר עכשיו והזמינו מגש פירות מעוצב ומיוחד עם משלוח מהיר מהיום להיום.

מגשי פירות עד 100 ש"ח

משלוחי מגשי פירות הם סוג של שירות משלוחי פירות המציע פירות וירקות טריים ללקוחות. השירות נעשה לרוב באמצעות שליח, אשר יעביר את הפירות לביתכם או למשרדכם.

משלוח מגש הפירות הוא דרך ידידותית לסביבה לשלוח פירות וירקות לאהובים או חברים. זה גם חוסך זמן מכיוון שאתה לא צריך לצאת ולקנות מוצרים טריים כשהם נגמרים.

משלוח מגשי פירות: משלוח מגשי פירות הוא דרך ידידותית לסביבה לשלוח פירות וירקות בדואר. זה גם חוסך זמן מכיוון שאתה לא צריך לצאת ולקנות תוצרת טרייה כשהן נגמרות!

פירות חתוכים בצורה מעוצבת

פירות חתוכים בצורה מעוצבת הם אלו שהופכים את מגשי הפירות להיות ייחודים. רק אצלנו תקבלו פירות חתוכים בצורה מעוצבת ממש כמו אומנות מתקדמת.

פירות הם מקור מצוין לויטמינים ומינרלים. יש להם גם ספירת קלוריות נמוכה מה שעושה אותם טובים לירידה במשקל.

סוגי הפירות הפופולריים ביותר כוללים תפוחים, תפוזים, בננות, אשכוליות ואננס.

פרי זה הוא מרכיב עיקרי בתזונה של אנשים רבים מכיוון שקל לאכול אותו בידיים וניתן למצוא אותו כמעט בכל חנות מכולת.

פירות הם מזון בריא ומזין המהווה חלק חיוני מהתזונה היומית שלנו. ישנם סוגים רבים ושונים של פירות זמינים בשוק.

היום, אנחנו הולכים לדון על כמה פירות שאולי לא הכרתם – למשפחת הפירות יש הרבה מה להציע!

משפחת פירות ההדר כוללת אשכוליות, לימון, ליים, תפוז, קלמנטינה וקלמנטינה. הם עסיסיים ומתוקים עם טעם חמצמץ. לפירות יש קליפות דקות שניתן לאכול או להשתמש בהן בבישול.

מגשי פירות זולים מהיום להיום

מגשי פירות זולים מהיום להיום זה רק אצלנו! עובדים בפריסה ארצית ומתחייבים למשלוח מהיר עד 4 שעות מרגע ההזמנה!

מגשי פירות מיוחדים לאירועים ולכל שמחה.

עיצוב מגש פירות לאירוע הוא משימה לא פשוטה. זה מחייב אותך לחשוב מחוץ לקופסה כדי להמציא משהו ייחודי ומושך את העין.

השלב הראשון בעיצוב מגש פירות הוא להחליט על סוג האירוע אותו אתם מארחים. אם זה עניין אלגנטי ויוקרתי, אז המגשים שלך צריכים להיות עשויים מחרסינה וכלי כסף משובחים. אם זו מסיבה גדולה או התכנסות קטנה, אז השתמשו במגשי פלסטיק שניתן לנקות בקלות ולעשות שימוש חוזר לפעם הבאה.

כדאי גם לשקול את סוג האוכל שברצונך להגיש יחד עם מגשי הפירות שלך. לדוגמה, אם אתם מגישים מתאבנים, אז בחרו בפירות כמו תותים וענבים שישלימו בצורה הטובה ביותר את הטעמים במנות שלכם. למרות זאת

יש מגוון רב בעיצוב מגש הפירות. זה יכול להתבצע עם חומרים שונים כמו זכוכית, קרמיקה או מתכת. ישנם גם סוגים שונים של מגשי פירות כמו מגש קוקטיילים, מגש יין ומגש גבינות.

העיצוב הנפוץ ביותר הוא מגש פירות מזכוכית ועליו פירות משלימים. סוג הסידור הפופולרי ביותר הוא סידור הפירמידה המורכב משכבה אחת של פירות מעל ושכבה נוספת מתחתיה.

מגשי פירות מעוצבים

עיצוב מגש פירות זו משימה לא פשוטה והיא דורשת הרבה זמן. אבל בעזרת עוזרי כתיבה בינה מלאכותית, ניתן לעשות זאת תוך זמן קצר.

כדי לעצב מגש פירות לאירוע, יש לדעת קודם כל איזה סוג אירוע אתם עורכים. למשל, אם אתם עורכים קבלת פנים לחתונה, אז כדאי להשתמש בפירות המתאימים לסוג האירוע – כמו תותים וענבים או תפוחים ותפוזים.

מגשי פירות יבשים

פירות יבשים הם חלק חשוב מהתזונה. זהו חטיף בריא, וניתן לאכול אותו כחלק מארוחת הבוקר, הצהריים או הערב.

פירות יבשים קיימים כבר מאות שנים ונעשה בהם שימוש בתרבויות שונות ברחבי העולם.

פירות יבשים הם מזון בעל חיי מדף ארוכים וניתן לאחסן אותו לשנים רבות.

פירות יבשים הם מצרך חשוב בכל מזווה. הוא משמש לעתים קרובות להוספת טעם ומרקם למאפים, גרנולה ואפילו מנות בשר. אבל אפשר לאכול אותו גם כחטיף או קינוח בפני עצמו, כאשר הסוגים הנפוצים ביותר הם משמשים, צימוקים, תמרים, דובדבנים או חמוציות.

פירות יבשים קיימים כבר מאות שנים ושימשו בבישול מאז ימי קדם. זה היה גם אחד המאכלים הראשונים שעובדו לריבות וג'לי. במצרים העתיקה שימשו תאנים מיובשות כמטבע בתקופת הממלכה התיכונה (בסביבות 2200 לפני הספירה).

פירות יבשים הם אחד מפריטי החטיפים הפופולריים ביותר בעולם. הם עמוסים בחומרים מזינים וויטמינים המסייעים בשמירה על אורח חיים בריא.

פירות יבשים הם לא רק טעימים, אבל הם גם די נוחים לשימוש. ניתן לאחסן אותם לאורך זמן ללא קירור, מה שהופך אותם לאידיאליים לנסיעות ולעבודה.

זו הסיבה שפירות יבשים הפכו לפריט החטיף המומלץ בבתים ומקומות עבודה רבים ברחבי העולם.

אצלנו תמצאו מגשי פירות יבשים טעימים ומיוחדים למשלוח מהיר לכל הארץ. משלוח מהיום להיום הוא חלק קריטי בדרך שלכם להשיג את מגש הפירות הטוב ביותר.

מגשי פירות זולים – איכות ללא פשרות

שאתם בוחרים להזמין אצלנו מגשי פירות זולים אנחנו לא מתפשרים לעולם על האיכות!

איכות היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של פירות. ישנן דרכים רבות ושונות לבדוק את איכות הפרי. הדרך הפופולרית ביותר היא להשתמש ברפרקטומטר.

ישנם סוגים רבים ושונים של רפרקטומטרים שבהם אתה יכול להשתמש, אבל כולם עובדים על אותו עיקרון – הם מודדים את זווית האור כשהוא עובר דרך דגימת נוזל ואז משתמשים במידע הזה כדי לחשב כמה סוכר יש שם.

הדרך הטובה ביותר לבדוק את איכות הפרי היא באמצעות משקל המודד משקל ותכולת מים. המשקל צריך להיות מסוגל למדוד עד 1 ק"ג על מנת שהוא יהיה מדויק. דרכים נוספות הן באמצעות מד pH ובאמצעות משקל אלקטרוני עם פונקציית שקילה.

הדבר החשוב ביותר הוא שתפעילו את החושים שלכם תוך כדי בדיקת איכות הפרי. אתה צריך להריח, להרגיש ולטעום אותו לפני שאתה קונה אותו.

ישנן מספר דרכים לבדוק את איכות הפרי. אם יש לך משקל, אתה יכול לשקול אותו ולקבוע את משקלו. אתה יכול גם להשתמש בחושים שלך כדי לחפש סימני בשלות כמו צבע, ריח ומרקם.

אין דרך אחת שמתאימה לכל פרי. לכל פרי מערכת הנחיות משלו לבדיקת איכות.

הדרך הנפוצה ביותר היא להשתמש בחושים כדי לחפש סימני בשלות – צבע, ריח ומרקם – לפני שקוטפים פירות מהעצים או קונים אותם בחנויות או בשווקים.

מגשי פירות במחירים אטרקטיבים – התשובות לכל השאלות שלכם

בבחירת מגשי פירות מעוצבים יש המון שאלות שעולות, הבאנו לכם את התשובות לכל השאלות שלכם.

האם המגש קטן יותר?

ממש לא! אצלנו פשוט תוכלו למצוא מגוון של מגשי פירות מיוחדים במחירים הכי זולים והוגנים בישראל. הקמנו את פירות יום נפלא מתוך מטרה לספק בתחום מגשי הפירות גם מחירים הוגנים ולא רק מחירים גבוהים.

האם המשלוח מגיע מהיום להיום?

כן. אנחנו מתחייבים למשלוח מהיר עד 4 שעות מרגע ההזמנה. הזמנות אצלנו מתקבלות עד לשעה 15:00 לאותו יום. כל הזמנה לאחר השעה 15:00 תגיע רק ביום למחרת. לכן, מומלץ מאוד לעשות את ההזמנה כמה שיותר מוקדם בבוקר.

האם מגשי הפירות מעוצבים?

בהחלט כן! כל המגשים אצלנו מעוצבים ברמה הגבוה ביותר. המחיר הזול שלנו בא מתוך מטרה להיות החברה המובילה ביותר ולתת מחירים הוגנים. אנחנו מתחייבים לפירות טריים ואיכותיים.

איפה אפשר לראות דוגמאות של מגשי פירות שלכם?

אתם יכולים לראות מאות דוגמאות כאן אצלנו באתר. בנוסף נשלח לכם בווצאפ סרטונים מלאים של מגשי פירות שלנו שיעזרו לכם להבין מה הגודל של כל מגש פירות.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן