פלטת פירות לאירוח ואיך הן יהפכו אתכם למארחים מנצחים

פלטת פירות לאירוח ואיך הן יהפכו אתכם למארחים מנצחים

מגשי פירות חתוכים ומעוצבים הכוללים מגוון עשיר ומפנק של פירות העונה. ניתן להנות ממגוון מגשים הדומים בתכולתם אך שונים בצורתם, אופן הגשתם.בין אם מדובר במגש פירות מלבני/עגול, פירות טריים, פירות יבשים, מגש משולב חצי טרי-חצי יבש, מגש פירות בשילוב סושי פירות, מגדלי פירות עשירים לכל אירוע, מטרה והגשה.

למה להגיש פלטת פירות לאירוח?

בתקופה בה אנו חיים היום, כל הזמן עולה ועולה המודעות לניהול של אורח חיים בריא. רבים מבקשים לשלב גישות אלו גם בתפריט האירוע שהם מארגנים, עם מגוון רחב של מנות בריאות ומזינות, המכילות את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים לגוף. בין המנות הבריאות האלו, בולט במיוחד הביקוש לפלטות פירות טריות וטעימות.  אתם יכולים להזמין את השירות אליכם הביתה, לכל אירוע. יכינו עבורכם פלטות פירות לאירוח במידות שונות – קטנות, גדולות וענקיות, לבחירתכם. הפלטות כוללות מבחר ענק ומגוון של פירות עונה טריים, איכותיים וחתוכים, מעוצבים להפליא ומוכנים ישירות לאכילה.

התאימו את סוג הפירות לאירוח

הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שאתם מגישים את סוג הפרי הנכון לאירוע המתאים. לדוגמה, אם אתם עורכים ארוחת ערב משפחתית, כדאי להגיש פירות טריים, לא פירות יבשים. אתה גם צריך לוודא שאתה מגיש את סוג הפרי המתאים לאורחים שלך. אם הם אוהבים יותר מכל תפוחים, אז כדאי להגיש להם תפוחים. אם הם יותר מתחברים לתותים, אז כדאי להגיש להם תותים.

פלטת פירות לאירוח היא דרך מצוינת לשרת את האורחים שלכם, להרשים אותם ולהעלות חיוך על פני כולם. זוהי דרך נהדרת לגרום לאורחים שלכם להרגיש מיוחדים, והם גם ישמחו מאוד כאשר תגישו להם פלטת פירות מרשימה ומושקעת מהסוג הזה.

ביחרו את הפירות שאתם הכי אוהבים

בשירות זה תוכלו לקבל פלטת פירות לאירוח בהתאמה אישית, שייעשה במיוחד רק עבורכם. אתם יכולים לבחור ממה המגש שלכם מורכב, מתוך מגוון רחב של אפשרויות, צבעים, טעמים וצורות. אתם יכולים לבחור את הפירות האהובים עליכם, לאורך כל ימות השנה. ניתן אפילו לקבל מגש פירות מותאם אישית השייך רק לכם. ניתן להשיג גם מגש פירות שעשויים משילובים שונים ומגוונים של פירות. באירוע, לא משנה מאיזו סוג, זוהי דרך מצוינת לשרת את האורחים שלכם ולהרשים אותם. הצבעוניות של הפירות בשילוב עם הטעמים הייחודיים, לוכדת את תשומת הלב ותופסת את העין. עם פלטת פירות מושקעת ויפה, האורחים שלכם ירגישו שממש מפנקים אותם.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן