מגשי פירות במרכז

משלוח מגשי פירות במרכז מחיר הוגן ומשתלם

מגשי פירות במרכז

משלוחי מגשי פירות במרכז במחירים הכי משתלמים והוגנים שיש! מגוון מגשי פירות מעוצבים ומכובדים עם המון פירות במחיר הוגן ואטרקטיבי.

משלוחים בקירור עם הקפדה יתרה על סטריליות. כל המשלוחים הם עד 4 שעות מרגע הזמנת מגש פירות במרכז. מקבלים משלוחים עד לשעה 15:00 משלוחים מהירים באזור גוש דן והמרכז.

מגשי פירות מעוצבים
מגשי פירות בפתח תקווה
מגשי פירות במרכז

משלוח מגשי פירות במרכז

שרוצים לבחור חברת מגשי פירות, יש המון דברים שצריכים לקחת בחשבון. הכנו לכם רשימה של דברים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם מבצעים משלוח מגשי פירות.

גודל המגש : הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת הוא מה הגדול של המגש שאתם מזמינים. יש מגשים עגולים שהם יותר נפוצים והם מגיעים בדרך כלל ב 4 גדלים, הגדול הנפוץ ביותר הוא המגש הבינוני והוא מגיע בקוטר של 30 ס"מ. ככל שהמגש גדול יותר בדרך כלל גם מחיר מגש הפירות עולה בהתאם בגלל כמות הפירות, זמן ההכנה של יותר פירות, וגם המשלוח של המגשים הגדולים עולה בגלל שהמשלוח בדרך כלל לפי משקל ולא רק לפי יחידה.

משקל הפירות על המגש : גם שמשנים את הגודל של המגש זה לא אומר שיהיו לכם יותר פירות. חשוב מאוד לשים לב למשקל הפירות בכל מגש שאתם מזמינים. המשקלים משתנים והם לא תמיד קבועים (מדובר על פריט שקיל ואין משקל קבוע) אבל יש את המשקל הממוצע של הפירות. יש גם מגשי פירות יותר קטנים שכוללים גם שוקולדים ועוד דברים וכאן הגודל והמשקל נעשים בחישוב שונה והמחיר יכול להשתנות. חשוב לזכור שלא רק גודל המגש והמשקל קובעים מחיר, אלא גם מה יש בתוך המגש או סלסלת פירות שאתם מזמינים.

משלוח פירות במתנה

משלוח פירות במתנה הוא טרנד שהולך וגדל בפופולריות. אנשים פתוחים יותר לשלוח פירות במתנה, ולא פרחים או עוגות.

עם עליית הטכנולוגיה, אנשים יכולים כעת לשלוח מתנות מבלי לעזוב את בתיהם. הם יכולים להזמין באינטרנט ולקבל אותם עד פתח ביתם תוך דקות.

עליית הטכנולוגיה הביאה לאנשים יותר אפשרויות כשמדובר במתנה. הסיבה לכך היא שישנן דרכים רבות עבור אנשים לשלוח מתנות כעת, שחלקן כוללות:

  • שליחת פירות במתנה

  • שליחת פרחים

  • שליחת עוגות

משלוח מגשי פירות הוא אחד מרעיונות המתנות הפופולריים ביותר בארצות הברית. הפירות מועברים ליקיריכם עם הודעה אישית מכם.

הרעיון של משלוח פירות כמתנה קיים מאז ימי קדם, אך הוא הפך לפופולרי רק לאחרונה. זה כנראה בגלל שהרבה יותר קל לשלוח פירות מאשר פרחים או מתנות שתופסים מקום כמו תכשיטים או בגדים.

זו הסיבה שמשלוח פירות במתנה הופך ליותר ויותר פופולרי בארצות הברית במהלך השנים האחרונות, במיוחד במהלך יום האהבה.

שאלות ותשובות

אנו מציעים לכם מגוון גדלים של מגשי פירות במחירים שונים.

אלו המגשים והמחירים שלנו:

מגש בינוני (קוטר 40*30) : 220 ש”ח.

מגש גדול (קוטר 40*40) : 320 ש”ח.

המחירים אינם כוללים משלוח.

ההמלצות על מגשי פירות זה מורכב מאוד לתת, בגלל שמדובר על עונות ולא בכל עונה יש את אותם פירות. בנוסף, אתם רואים המון תמונות באתר ואין את הפירות האלו באותה עונה. לכן, אנו עושים מגשי פירות בהתאם לעונה וההמלצה שלנו להצמד לא רק לפירות היותר יפים אלא ללכת דווקא על מגשי פירות מומלצים שלנו שכוללים את הפירות שכולם אוהבים וגם לשלב פירות מתוקים מאוד כמו תמרים עם פירות מעט חמוצים כמו תפוח ירוק שהשילוב הזה והשבירות בטעמים הופכים את המגש ליותר מיוחד.

כל המשלוחים מגיעים בדרך כלל עד 4 שעות. בימים של חגים ופורים וימים כמו יום האהבה המשלוח יכול להתעכב עד 5 שעות בגלל הלחץ הרב שיש. אנחנו מקבלים הזמנות עד לשעה 15:00 בלבד ומספקים אותם באותו היום, הזמנות שמגיעות אלינו לחברת יום פירות נפלא אחרי השעה 15:00 עוברים למשלוח של היום למחרת (לא עובדים בשבת וחג). כלומר אם זמנתם משלוח ביום חמישי בערב הוא יגיע רק ביום ראשון. מומלץ להתקשר אלינו כמה שיותר מוקדם עונים לשיחות כבר מ 6:00 בבוקר.

משלוח פירות במרכז