מגשי פירות בגבעתיים

מגשי פירות ברמת גן

משלוח מגשי פירות בגבעתיים ומשלוח מהיר מהיום להיום.

רוצים לשלוח מגשי פירות מיוחדים באזור חולון?

בשביל זה אנחנו כאן!

מציעים לכם מגוון מגשי פירות במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד!

רגע אחד לפני שאתם עושים הזמנה של מגשי פירות מעוצבים ומיוחדים – בואו לראות מה יש לנו להציע לכם.

מחירון מגשי פירות

גודל המגשמחירמידע נוסף
מגש קטן (קוטר 27)לא במלאיהמגש כולל בתוכו מגוון פירות העונה. (יש גם מגשי חורף ומגשי קיץ) המגש מסודר על פלסטיק וניתן לבחור גם אפשרות הגשה על בוצ'ר עץ זית שיכול להיות קרש חיתוך.
מגש בינוני (קוטר 30*40)220 ₪מגש בינוני עם פירות משולב עם סוכריות. הכל פירות העונה מכובד מאוד ומעוצב עם המון צבעים.
מגש גדול (קוטר 35)לא במלאימגש פירות מומלץ מאוד בעיקר בתור מתנה למי שרוצה לתת מתנה מכובדת במחיר הוגן ומשתלם במיוחד.
מגש ענק (קוטר 40*40)320 ₪מגש ענק מספיק ל 6-8 סועדים עם המון פירות העונה. המגש הזה מתאים בעיקר לאירועי חברה ולאירוח גם שמתאים בתור מתנה לחג. מגש פירות מומלץ לאירועים עם הרבה משתתפים. אפשר לשלב גם שוקולדים ועוד תוספות למגש.

איך נקבע מחיר של מגשי פירות

לכל חברה שמספקת שירות של משלוחי פירות וירקות יש מחירון משלה ואין מחירון מדויק שלפיו כולם עובדים.

אבל יש כמה דברים שקובעים את המחיר של מגשי פירות, ואלו הם הדברים העיקריים שקובעים את המחיר.

גודל המגש

זה ברור שככל שהמגש פירות גדול יותר, יש בו יותר פירות במשקל ולכן המחיר שלו יעלה, זה הגורם הראשון שקובע את המחיר של מגשי פירות.

סוגי הפירות במגש

יש המון סוגים של פירות במגשים, לכל פרי יש מחיר לקילו. אם מדובר על פירות יקרים מאוד ששמים בתוך המגש ואלו הם מגשי פרימיום, אז המחיר של המגש פירות יעלה בהתאם.

מחירי הפירות בהתאם לעונה

כמו שאתם יודעים מחירי הפירות בישראל בכל פעם עולים ויורדים. יש תקופות עם מחירי פירות גבוהים מאוד ולכן המחיר של מגשי פירות יכול להשתנות בהתאם.

זה גם מה שמשפיע על סוגי מגשי הפירות כמו שהוסבר בסעיף הקודם.

היצע וביקוש

החוק הראשון של הכלכלה, זה מה שמשפיע כמעט על כל מה שתקנו בכל מקום.

יש תקופות לחוצות מאוד (בעיקר בזמן החגים) שבהם הרבה מאוד אנשים רוצים לשלוח מתנה לחג ואז כולם מעלי מחירים. אצלנו המחירים הם קבועים ואתם יכולים להיות רגועים שתמיד תקבלו מגשי פירות זולים, איכותיים והכי חשוב במחיר הוגן ומשתלם במיוחד.

מה זה בכלל מגשי פירות בגבעתיים?

מגשי פירות בגבעתיים הם שירות שבו ניתן להזמין מגש ובו פירות מעוצבים, הפירות המוצעים על המגש הם מגוון פירות שכולם טריים ואיכותיים. ניתן לעשות מגוון סוגים של מגשי פירות ולשלב בהם עוד המון דברים.

בתקופה האחרונה מגשי פירות הפכו להיות מאוד נפוצים, אם בעבר כולם היו שולחים מתנות מסורתיות כמו זרי פרחים או שוקולדים, בגלל המודעות לבריאות והיתרונות הרבים שיש באכילת פירות, הרבה מאוד אנשים בוחרים לשלוח מגש פירות טעים ובריא בתור מתנה.

לאיזה אירועים מגש פירות יכול להיות בתור מתנה?

אפשר לשלוח מגשי פירות לכל סוג של אירוע, בין אם מדובר על מתנה ללידה לאישה, או אם אתם רוצים לשלוח מגשי פירות לראש השנה או לכל חג אחר.

כמובן שאנו גם מבצעים משלוחים של מגשי פירות לבתי חולים, בית חולים ליולדות, ואפילו אפשר לשלוח מגש פירות של החלמה מהירה.

עושים משלוחים של מגשי פירות ליום הולדת בשילוב בלונים, מדפיסים לכם ברכה יפה ויוקרתית.

מתי מגיע המשלוח של מגש הפירות?

כל המשלוחים של מגשי פירות אצלנו הם מהיום להיום.

אבל חשוב לציין שאנחנו מקבלים משלוחים עד לשעה 15:00. הזמנות שאתם עושים אחרי השעה 15:00 יגיעו רק ביום למחרת.

אנחנו זמינים 24/7 לקבל הזמנות של מגשי פירות. כדאי מאוד לעשות הזמנות של מגשים כמה שיותר מוקדם בבוקר.

מגשי פירות בגבעתיים – למה דווקא אנחנו?

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו שאתם רוצים לעשות משלוח של מגשי פירות במרכז, הנה כל הסיבות לעשות החלטה נכונה ולחייג אלינו כבר עכשיו.

מחיר הוגן לכל כיס

קודם כל אנחנו הכי זולים שיש! אצלנו תמצוא מגוון מגשי פירות מעוצבים יפים מאוד והכי חשוב שהם טעימים וטריים.

פירות הכי טריים שיש

אנחנו מבין החברות הוותיקות ביותר בישראל בתחום משלוח מגשי פירות, אנחנו מביאים בכל בוקר. (כן בכל בוקר!) את הפירות ישירות מהשוק הסיטונאי שזה גם מה שמאפשר לנו להיות הכי זולים והכי טריים שיש.

משלוחים מהירים

אצלנו לא תשלמו עוד שקל נוסף עבור המשלוח. תמיד מביאים לכם משלוחים מהירים באזור המרכז וירושלים. משלוחים שהם רחוקים מאוד מתקבלים גם הם אבל ייתכן תוספת אם לוקחים את מגשי פירות זולים אז יש תוספת מעבר לעלות המגש בגלל שהמשלוח הוא רחוק.

זמינים 24/7

לא משנה מתי אתם רוצים לעשות משלוח של מגשי פירות, אצלנו תוכלו להתקשר במיידי ואנחנו נקבל את ההזמנה שלכם מסביב לשעון.

כשרות מהודרת

יש לנו מגשי פירות בכשרות מהודרת. לכל מגש פירות אנחנו מצרפים תעודת כשרות ככה שמי שמקבל את המגש יכול להיות בטוח שיש לנו מגשי פירות עם תעודת כשרות.

כל סוגי הפירות

לא משנה איזה פירות אתם רוצים שיהיו במגש שלכם, אצלנו תמצאו את כל סוגי הפירות. ברוב המקרים אנחנו גם מביאים לא רק את פירות העונה אלא מצליחים להשיג בבלעדיות המון פירות בייבוא ועדיין מצליחים לשמור על מחירים זולים במיוחד.

אפשרות לתוספת של ירקורת

אנחנו מציעים לכם גם מגשי פירות וירקות וגם מגשי אירוח לאירועים שכוללים בתוכם ירקות מובחרים חתוכים בצורה יפה מאוד עם מגוון רטבים לירקות.

כלי הגשה

כל מגשי הפירות שלנו מגיעים עם תוספת של ריבות טעימות והכי חשוב גם תמצאו אצלנו בכל מגש את כלי ההגשה.

זה לא נעים שכולם מכניסים ידיים לתוך המגש ויש הרבה אנשים שזה ממש קשה להם שמישהו מכניס יד, אז אנחנו שמים בכל המגשים כלי הגשה.

שומרים על הסביבה

יש לנו מגשי פירות מקרטון ולא מגשי פלסטיק שפוגעים באיכות הסביבה. בנוסף, אתם יכולים להזמין מגש רב פעמי עשוי פלסטיק חזק ואיכותי שתוכלו להשתמש בו אחר כך בתור כלי הגשה לאירועים נוספים.

עוגות מעוצבות

רוצים להפתיע ליום הולדת או אירוע מיוחד? אנחנו מביאים לכם הכל במקום אחד! משלוח מיוחד של מגש פירות סופר מפנק עם המון טעמים מיוחדים ולצידו אנחנו מוספים לכם עוגה טובה וצבעונית שכולם אוהבים לאכול.

שומרים על אלרגנים

יש לכם מישהו שאתם יודעים שהוא אלרגי לפרי מסוים? אנחנו מקפידים לשאול את זה בכל משלוח. יש אתרים שבהם אתם מזמינים דרך האתר ולא יודעים מה אתם מקבלים בכלל. אצלנו לפני שהמשלוח יוצא ליעד שלו אנחנו שולחים לכם תמונה בווצאפ שתראו את המגש. אנחנו עושים איתכם שיחה ויחד מרכיבים לכם מגש פירות הרבה יותר טוב ממה שיש אצל אלו שמוכרים מגשים קבועים עם אותם פירות.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן