דוכני מזון לאירועים – מה מיוחד בהם

שילוב פירות במנות על האש

היום שאנו הולכים לאירוע, זה כבר ברור לנו שבכל אירוע שנגיע אליו הכיבוד והקייטרינג הם חלק בלתי נפרד מאירוע מושלם.

אבל יחד עם זאת, יש המון סוגים של דוכני מזון לאירועים ולא תמיד מצליחים לראות את היתרונות שלהם, לאיזה אירוע מתאימים (ולאיזה אירוע פחות).

לאיזה אירועים מתאימים דוכני מזון

דוכני מזון מתאימים כמעט לכל סוג של אירוע,למרות שאם אתם חוגגים אירוע באולם אירועים, ללא ספק להזמין דוכני מזון זה לא יהיה הדבר כי נכון לעשות, כי בדרך כלל אולמות אירועים מביאים לכם את שירות הקייטרינג שלהם ואתם יכולים להנות ממנו מבלי לנסות ולהזמין עוד גורם חיצוני.

דוכני מזון מתאימים בעיקר לאירועים בשטח, אירועי חברה גדולים ומקומות שבהם נהוג להזין שירותי קייטרינג חיצוני לאירוע.

איזה דוכני מזון קיימים

מבחינת תפריט אתם יכולים למצוא כל דוכן מזון שאתם רק רוצים, בין אם זה דוכן אוכל חלבי, בשרי או בסגנון של אוכל מסורתי תהיו בטוחים שניתן למצוא אותו.

מה מיוחד בדוכני מזון שהופך אותם לאטרקציה

בשונה משירותי קייטרינג מסורתיים שבהם יש ישיבה סביב שולחנות ומלצרים שמגישים את האוכל, שאתם בוחרים דוכני מזון הם מגיעים בסגנון מיוחד כמו אוטו אוכל מיוחד יש את התפריט שאתם בוחרים וממש רכב אמיתי מצויד באוכל טעים מגיש לאורחים שלכם אוכל בשפע.

איך לבחור דוכני מזון

אחד הדברים המורכבים ביותר הוא בחירת דוכני מזון, לצערנו המציאות היא כזאת שיש הרבה מאוד חברות שמספקות שירות של דוכני מזון לאירועים ואם נמצא את המילים העדינות אותן חברות לא תמיד מקפידות על ניקון ותחזוקה נאותה של האוכל אותו הן מגישות. לכן, כאשר אתם בוחרים חברה שתספק לכם שירות של דוכני מזון באירוע שלכם, חשוב מאוד לנסות ולהקפיד למצוא את אלו שבאמת איכפת להם מהלקוחות שלהם והאוכל מוגש בצורה נקייה.

רישיון עסק ותעודת כשרות : שאתם חוגגים אירוע, אתם לא תמיד מקפידים על כשרות אבל ייתכן מאוד ויש כאלו מהאורחים שלכם שחשובה להם הכשרות. אז אם אין לעסק תעודת כשרות בשום אופן לא מומלץ לעבוד איתו, הסיבה היא שבדרך כלל נהוג שדוכני מזון לאירועים עושים על אותו הדוכן המון סוגים של אוכל, אותם כלים לצליית בשר משמשים גם להכנת מתכונים חלביים ולכן חשוב מאוד להקפיד על נושא הכשרות שלא תמצאו את עצמכם מכשילים אנשים באירוע ונותנים להם לאכול אוכל של בשר וחלב ביחד.

המחיר והתקציב שלכם : אם המחיר יותר יקר זה לא אומר שזה יותר טוב! אל תשכו שאחד הדברים שלפיהם קובעים את המחיר שבוחרים דוכני מזון זה האגו שלהם. הרבה פעמים חברות שגובות מחיריקר מתגלות ככאלו שלא נתנו את השירות המצופה מהן ושלא לדבר על כמויות אוכל מאוד קטנות. אז גם אם המחיר זול אתם חייבים לוודא שאתם מקבלים תמורה מלאה עבור התשלום.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן