לפנק מכל הלב: מה שכל יולדת תשמח לקבל

מתנה לאשתי ללידה

הימים שלאחר הלידה הם ימים מרגשים אך גם מורכבים ומאתגרים עם התרחבות המשפחה, השינויים ההורמונאליים, הטלטלה הרגשית והחיים החדשים.
היולדת בוודאי תשמח לקבל מכם מתנה מפנקת שמשקפת הערכה, אהבה ושולחת חום וחיבוק בין אם אתם מבקרים אותה בבית החולים או בבית או מוזמנים לאירוע ברית/ה חגיגי.
מחפשים עבורה מתנה שתשמח אותה? יש לנו מספר רעיונות למתנות ליולדות במגוון סגנונות לאם ולתינוק – כל שצריך זה רק לבחור את הפייבוריט או לשלב בין המועדפים.

להטעין אנרגיות וליהנות מכל ביס

אוכל הוא גם מזון לנשמה ובמיוחד אחרי הלידה כאשר היולדת בתהליך התאוששות וזקוקה ליותר וויטמינים ומינרלים על מנת להתחזק. אפשר להזמין לה ארוחות מוכנות שלא תצטרך לבשל ובמיוחד לפרגן לה במגש פירות משובח, איכותי ומעוצב שיעשה לה חשק לנשנש פירות בריאים מכל הסוגים – הגרסה הקלאסית והאקזוטית. מדובר במגש צבעוני, יפהפה ומושקע שכל יולדת תשמח לקבל על מנת להתחזק וליהנות מהטעמים המופלאים והמרעננים של הפירות. 

לטפח באהבה

דרך נוספת לאפשר ליולדת לזהור לכל הכיוונים היא באמצעות סט של קרמים ושמנים לטיפוח שיוכלו להוסיף רכות למרקם העור וכן לאפשר לה לטפל בעור שנעשה לרוב יותר רגיש ויבש לאחר הלידה. ישנם קרמים שונים על בסיס רכיבים טבעיים בניחוחות מופלאים ואפשר לשלב בין קרמים וסבונים במארז טיפוח יוקרתי ואיכותי. ניתן לשדרג גם במבער שמנים דקורטיבי שגם מתפקד כפריט וויזואלי שתורם לאווירה וגם כמבער שמנים להפצת שמנים אתריים מעוררים שמרימים את מצב הרוח.
אפשר לשלב עם מוצרי הטיפוח ליולדת גם מגוון מוצרי טיפוח לתינוק כמו למשל, שמן אמבט 100% טבעי או שמן עיסוי ייעודי לתינוק המותאם לעורו הרגיש וסבון אורגני לתינוק. 

לחלוט ברוגע

אופציה נוספת למתנה ליולדת, שתאפשר לה לתפוס שלווה ולהתענג על המתנה – אוסף של חליטות ייחודיות לאחר לידה, טעימות ומרוות. קיימות חליטות מסוגים שונים כמו תערובת צמחי מרפא שעשירה בברזל, סידן, מגנזיום לחיזוק שרירי הרחם לאחר הלידה ויכולה לסייע בהתמודדות עם הכאבים הנלווים בהתכווצות של הרחם. 

לעטוף את הבייבי

מתנה ליולדת יכולה להיות גם מתנה לתינוק שלה ואין כמו פריטי טקסטיל ממותג איכותי עבור הבייבי החדש. הכירו את המותג ndoto טקסטיל תוצרת כחול לבן שמציג אוסף של פריטים מקסימים עשויים מ-100% כותנה סרוקה עם אישור אקו טקס עולמי וצבעי מים. כל הפריטים אורגניים ונעימים, ביניהם שמיכת כותנה רכה לתינוק שעברה תהליכים אנטי אלרגניים ואנטי בקטריאליים ונחשוש נהדר, שילווה את התינוק כמגן למיטה או בהמשך כאמצעי להרמת הראש ועוד מגוון פריטים איכותיים בסטנדרטים הכי גבוהים שיש בצבעוניות משגעת. תוכלו ליצור מארז יצירתי ומפרגן במיוחד שכולל, לדוגמא, שמיכת פיקניק, שמיכה לעגלה או לעריסה בין אם תעדיפו שמיכה בגרסה החורפית או בגרסה הקיצית, תלוי בעונה בה נולד הבייבי.

שיחקתם אותה במתנה מנצחת

עוד אלטרנטיבה למתנה ליולדת שהיא לבייבי אבל כמובן שגם האם המאושרת תשמח לקבל בשביל התינוק שלה היא של צעצועים ומשחקים המותאמים לתינוקות רכים. למשל: סירת משחק לאמבטיה, צעצוע קטיפה מנגן שמתאים לעריסה או לעגלה, רעשן בצורת אריה, בובת חיבוק ענקית, ספר שחור לבן לעגלה ולמיטה, צעצועים מנגנים בצורת עננים או כוכבים שיכולים להתאים גם לעריסה וגם למתנה ועוד צעצועים בקומבינציה יצירתית, למשל, לפי גוונים, בעלי חיים וכדומה.

השקיעו במתנה ליולדת שהיא תאהב לקבל בין אם מדובר בפלטת פירות מרהיבה וטעימה ובין אם במוצרי טיפוח או טקסטיל מפנק או שלבו בין העולמות למתנה שמחממת את הלב לאחר לידה. 

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן