איך לארגן חתונה מושקעת בלי לחרוג מהתקציב?

איך לארגן חתונה מושקעת בלי לחרוג מהתקציב?

זוגות רבים חולמים להפיק חתונה גרנדיוזית, מרהיבה, להשקיע עד הפרט הקטן ביותר, אבל חוששים (ובצדק) לחרוג מהתקציב וחלילה, להיקלע בעקבות החתונה לחובות. זוגות בתחילת דרכם המשותפת לא מעוניינים להתחיל את החיים ביחד עם מינוס.
הבשורות הטובות הן שזירת האירועים שופעת אלטרנטיבות ולכן, אפשר לבחור מלכתחילה את האולמות, האטרקציות והשדרוגים בהתאם ליכולתכם.
יש הרבה מאוד הפתעות וריגושים במחיר בר השגה. כל שצריך זה לדעת לגבש תקציב, לסדר לפי סדר עדיפויות על מנת להחליט מראש על מה תוציאו יותר ולבצע מעקב שוטף שאתם אכן עומדים בגבולות הגזרה.
אפשר להשוות בין אלטרנטיבות כאשר מבצעים סקרי שוק ולחשוב איך אפשר לשלם פחות מבלי להתפשר על לא פחות ממדהים. היו יצירתיים ותוכלו לחגוג בגדול ולשלם בקטנה.

לפניכם טיפים איך להוזיל עלויות בחתונה שלכם ולהפיק אירוע בלתי נשכח מבלי להוציא סכומי עתק:

להתחתן מחוץ לעונה – לצאת מהעיר הגדולה

בבחירת אולם אירועים ישנן דרכים שונות לשלם פחות על אולם לחתונות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ראשית, לצאת מהעיר הגדולה ולחפש אולמות בקו החוף או בשפלה, שלרוב מציעים תעריפים אטרקטיביים יותר לזוגות אוהבים ומציעים שטח רחב, עיצוב משגע, אווירה מהממת.
אם יש איך להגיע אליהם בתחבורה ציבורית והם כוללים חנייה צמודה ועושר רב בפרטים הקטנים בהחלט שווה לבחור בהם. שנית, המועד בו תבחרו להינשא ישפיע על העלות שתשלמו ויש מועדים בשנה שנחשבים פחות מבוקשים, למשל, חתונת חורף לרוב תעלה פחות מחתונת אביב או קיץ וכנ"ל בנוגע לימי השבוע ובהחלט אפשר לבחון ברגע שבחרתם מקום איך אפשר לשלם עליו פחות ולקבל אותו בגרסה הכי טובה שיש.

ניהול מו"מ וסדר עדיפויות

החליטו לפי מה שחשוב לכם יותר מכל על מה תהיו מוכנים לשלם סכום שיצדיק את ההשקעה לעומת על מה תוותרו לחלוטין או תשקיעו בו פחות. סדר עדיפויות הוא עניין אינדיווידואלי ותלוי לחלוטין בכם. יש זוגות שמוכנים להוציא יותר על תקליטן מצוין וזוגות אחרים דווקא יעדיפו להשקיעה בצלם.
בכל מקרה, תמיד כדאי לבצע סבב הכרות והשוואת מחירים, לבחון המלצות וחוות דעת וגם לא לוותר על ניהול מו"מ להוזלת עלויות, כי לעיתים ספקים ואנשי מקצוע יהיו מוכנים למחיר שתציעו.
יש גם מקומות שיכולים להציע לכם חבילות פיקס פרייס, כך שבעלות כוללת תוכלו לעבוד עם ספקים ואנשי מקצוע מצוינים ולשלם תעריף מוזל יותר למי שמארגן את החבילה. 

שדרוגים שעושים הבדל גדול

ישנן דרכים להפוך את האירוע שלכם ליותר יוקרתי ומדליק ובחזון העיצובי שלכם. למשל, קיאק פירות שנחשב לאטרקציה גסטרונומית מגניבה ולא מחייב הוצאה גדולה.
פרזנטציה בלתי שגרתית להציע לאורחים את מיטב הפירות המשובחים בדרך מקורית שגם מהווה פריט חזותי מסוגנן ופוטוגני באולם וגם כמובן תורמת לאווירה ולהנאה של האורחים.
פנו לחברה המתמחה במגשי ובקיאק פירות ובדקו איך אפשר להעצים את החוויה מההיבט המרענן הזה. 

עשו זאת בעצמכם

אפשר גם לעצב במו ידיכם את המקום ולהביא מהבית או לאחר שיצרתם ועיצבתם בעצמכם פריטים דקורטיביים שיוסיפו נופך קסום לעולם. ניתן גם לעצב בעצמכם מזכרות לאורחים ובכלל, כל דבר שתוכלו לעשות בעצמכם יכול להוסיף טביעת חותם אישית ולחסוך לכם. בדקו אם יש לכם חברים מוכשרים שמוכנים להירתם לתהליך ולהיות לכם לעזר.

עקבו אחר ההוצאות


אל תתנו לכסף לשלוט בכם – שלטו בו ביד רמה. בדקו כל הזמן שאתם אכן עומדים בתקציב כמו שאתם עומדים בלוחות הזמנים והשאירו גם תקציב לעתות חירום, ספק שמבטל או שינוי בתוכניות.
זכרו – החלומות שלכם על חתונה מדהימה לא חייבים להיות יקרים. היו יצירתיים וארגנו לעצמכם חתונה מנצחת בתקציב שפוי. 

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן