איך תמצאו מוצרי חד פעמי לאירועים?

איך תמצאו מוצרי חד פעמי לאירועים?

יש ספקים מקוונים רבים המתמחים במכירת מוצרים וכלי אוכל חד פעמיים לאירועים. באינטרנט תוכלו לגלות בקלות אפשרויות רבות, להשוות מחירים ולמצוא את העסקה הטובה ביותר עבורכם. לחילופין, תוכלו לשוטט בחנויות המקומיות המציעות ציוד למסיבות. חנויות שכאלה מחזיקות מגוון רחב של כלי שולחן חד פעמיים, כולל מפות, צלחות, כוסות וסכו״ם.

כשאתם קונים מוצרים חד פעמיים בסיטונאות, כדאי לקנות בכמויות גדולות כדי ליהנות ממחיר זול יותר. קנייה בכמות גדולה חוסכת כסף ומבטיחה שבאירוע שלכם יהיו מספיק כלי אוכל לכל אחד מהאורחים, במיוחד כשאנשים נוטים לקחת צלחת חד פעמית, להעמיס עליה אוכל, להשליך אותה לפח לאחר שסיימו, ולקחת צלחת חדשה.

חפשו מוצרי חד פעמי ידידותיים לסביבה

יש היום אפשרויות רבות של מוצרי חד פעמי שעשויים מחומרים מתכלים או מחומרים הניתנים לקומפסטציה ולמיחזור. המשמעות היא שהם טובים יותר לסביבה שלנו. למעשה, ככל שהמודעות לסביבה ממשיכות לגדול ולהתרחב, כך גם השימוש בכלי שולחן חד פעמיים שהם ידידותיים לסביבה, הופך ליותר ויותר פופולרי.  

אפשרויות ידידותיות אלה עשויות בדרך כלל מחומרים בני קיימא כגון במבוק, קנה סוכר או עמילן תירס. חלק מהחומרים האלה מתכלים מעצמם, ואת חלקם אפשר להפוך לקומפוסט או לשלוח למחזור.

  • במבוק: במבוק הוא משאב בר-קיימא. צמח הבמבוק גדל וצומח במהירות ללא שימוש בחומרי הדברה או דשנים מזיקים. כלי שולחן במבוק הם קלים, עמידים ומתכלים.
  • –           קנה סוכר: כלי אוכל העשויים מקנה סוכר הם כלים מתכלים, הניתנים לקומפוסטציה ועשויים ממשאב מתחדש.
  • עמילן תירס: כלי אוכל העשויים מעמילן תירס יכולים להתכלות או להפוך לקומפוסט. גם עמילן תירס הוא משאב מתחדש
  • ביו-פלסטיק: כלי אוכל מביו-פלסטיק, הם כלים שעשויים מחומרים טבעיים כמו עמילן תירס, קני סוכר ושמן צמחי, הם מתכלים וניתנים לקומפוסטציה ומחזור.
  • נייר: צלחות, כוסות וקערות מנייר הן אופציה ידידותית לסביבה שניתן למחזר או להפוך לקומפוסט לאחר השימוש.
  • לקבלת מידע על כפפות ניטריל לחצו כאן>>

כשאתם בוחרים כלי אוכל ידידותיים לסביבה, חשוב לחפש מוצרים המוסמכים על ידי ארגונים מוכרים, כמו ה-BPI, המכון למוצרים מתכלים (the Biodegradable Products Institute).  

באופן זה תוכלו להבטיח שלאחר האירוע, כלי האוכל יטופלו כך שיוכלו להתפרק במהירות בבטחה מבלי לגרום נזק לסביבה. שימו לב אם המוצר מסומן כמוצר ׳ניתן לקומפוסטציה׳ או שהוא ׳מתכלה ביולוגית׳.

אחרי הכול, כלי האוכל לא אמורים להתפזר בשטח לאחר האירוע, מתוך מחשבה שהם בלאו הכי יתפרקו בטבע. חשוב להעבירם למתקני הקומפוסטציה המתאימים. אחרי הכול, אם כלי האוכל יגיעו בסוף למזבלה, לא תרמתם דבר לסביבה כי במזבלה אין תנאים אופטימליים לפירוק ביולוגי.

לבסוף, למרות שאתם מגישים את האוכל באירוע במוצרי חד פעמי, עדיין כדאי לבחור בכלים נעימים לעין. לכן, חפשו את כלי השולחן המתאימים ביותר לנושא האירוע שלכם ומאפשרים לכם לערוך שולחן שייראה נהדר ומושך את העין ואת הלב.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן