קיאק פירות לאירועים

קיאק פירות לאירועים האטרקציה המדליקה שתהפוך את האירוע שלכם לקרנבל אמיתי של טעמים מיוחדים!

אם אתם רוצים להוסיף משהו חדש ומרענן לאירוע שלכם ובא לכם לפנק את האורחים בפירות טעימים וטריים, בשביל זה אנחנו כאן לתת לכם להנות מחוייה מטורפת של טעמים כמו שרק אנחנו יכולים להביא לכם. 

מגוום קיאקים של פירות לאירועים ביחג עם תוספות של ארטיקים, גומי, קינוחים, קרמבו (גם בקיץ), שייקים מיוחדים והכל על קיאק מיוחד שמגיע בגודל מקורי של 5 מטר ישירות לרחבת הריקודים באירוע שלכם ועליו מעל 60 קילו של פירות חתוכים בצורה מרהיבה.

קיאק פירות לאירועים
קיאק פירות לחתונה

קיאק פירות לחתונה

בואו נסביר לכם מה זה בכלל קיאק פירות לחתונה? מדובר על קיאק אמיתי בגודל מקורי, שעבר שינויים עיצוביים שניתן יהיה להגיש עליו פירות וקינוחים. את כל מקום הישיבה של הקיאק הוספו עליו פלטות עץ מיוחדות במטרה שניתן יהיה להניח עליהם פירות או כל תוספת אחרת שרוצים. לאחר מכן לכל קיאק מורכבת מערכת מיוחדת על גלגלים שיהיה ניתן לשנע אותו ישירות לתוך רחבת הריקודים בקלות ובמהירות.

קיאק פירות לחתונה מה שהופך את החגיגה לא רק למסיבת ריקודים אלא גם לחגיגה של טעמים מיוחדים ופירות שכולם אוהבים. בזכות המודעות ההולכת וגוברת לתזונה, רבים יעדיפו לאכול פירות לקינוח מאשר לאכול קינוחים סטנדרטים שאותם יש בכל אולם אירועים והם מכילים סוכרים בכמויות מאוד גדולות. לכן, הפירות הם לא רק צבעים יפים וזה לא עוד אטרקציה פשוטה, אלא מדובר על אטרקציה שכדאי מאוד לקחת בחשבון ולהוסיף לחתונה שלכם אם אתם רוצים לתת לאורחים שלכם להנות מחווית פירות טרופיים בדיוק כמו בקרנבל אמיתי.

מה בודקים לפני שמזמינים

רגע אחד לפני שאתם מזמינים שירות של קיאק פירות לאירועים, יש דברים חשובים מאוד שאתם צריכים לקחת בחשבון ומאוד להיזהר מול מי אתם סוגרים את השירות. הסיבה היא כי יש המון סוגים של פירות היום ובשביל למלא את הקיאק הרבה מאוד נותני שירות פשוט ישימו לכם המון ממתקי גומי ולא רק פירות (כי פירות זה יותר יקר מגומי) וגם יפזרו את הפירות רק בשביל לתפוס כמה שיותר מקום על הקיאק במקום לסדר שיהיה מספיק פירות לכולם ושיאכלו בהמון לבריאות ושיהיה לכם שפע של פירות בחתונה. 

לכן, לפני שאתם סוגרים תשאלו קודם כל מהם הפירות (בהתאם לעונה) שיהיו על הקיאק וכמה יהיה והאם עושים מילוי חוזר של פירות שנגמרו מהקיאק. בקיץ למשל גם כדאי מאוד להזמין תוספת של ארטיקים מיוחדים לקיאק שיהפכו אותו להיות הרבה יותר אטרקטיבי ומיוחד. 

 

קיאק פירות מחיר

אחרי שבדקתם מה בדיוק יש על הקיאק ואיזה סוגי פירות, השלב הבא הוא לבדוק כמה יש מכל פרי. למשל אם מדובר על אבטיח, אתם לא רוצים שכל הקיאק יהיה מלא רק באבטיחים. אלא, חשוב מאוד לוודא שיש מגוון גדול מאוד של פירות.

שילובים : הרבה פעמים שבוחרים קיאק פירות מביאים לכם כל מיני "שילובים" של פירות עם אגוזים, אם מציעים לכם שילובים חשוב מאוד לוודא מה היחס של השילוב בהתאם לפירות.

כמות פירות בהתאם לכמות מוזמנים : יש המון חבילות של מגשי פירות וגם של קיאק פירות לאירועים, בכל חבילה כזאת בדרך כלל נהוג לשים משקל מסוים של פירות. אם אתם רוצים שיהיה מספיק פירות לכל האורחים באירוע, חשוב מאוד לוודא מולנו את הדברים האלו. לדוגמה לאירוע של 400 מוזמנים לחתונה אתם צריכים לפחות 120-150 קילו פירות. עכשיו בגלל שזה כבד אי אפשר לשים הכל על הקיאק ולכן אנחנו עושים לכם מילוי חוזר כל הזמן לתוך הקיאק.

כשרות : לכל הפירות חייב להיות כשרות. במיוחד שרוצים להכניס אוכל לאולם אירועים, מיד יגיע אלינו משגיח הכשרות ואם אין תעודת כשרות לפירות ולכל מה שנכנס הוא לא יתן להיכנס. לכן, אצלנו על הקיאק מגיע עם תעודת כשרות מלאה בהשגחת הרבנות העירונית ככה שאתם יכולים להיות רגועים.

מגשי פירות מהיום להיום

התשובות לכל השאלות

יש המון חבילות של קיאק פירות לכל סוג של אירוע. המחיר המחיר נקבע לפי גודל הקיאק, החל מ 70 ס״מ ועד 3 מטר של קיאק עמוס בפירות טריים ומתוקים והתוספות שתרצו!

לשם הדוגמה, קיאק פירות בגודל 3 מטר יכלול יותר מ 70 קילו של פירות העונה ואפשר להוסיף תוספות שונות כמו בקבוק יין, ממתקים, ארטיקים ובעצם – כל מה שתעלו על דמיונכם!

כל קיאק הוא יצירת אמנות בפני עצמה ואין קיאק דומה למשנהו משום שנו מעצבים את הפירות בדיוק לפי האירוע והצרכים הייחודיים עבורכם. פנו אלינו בהקדם ויחד נבנה עבורכם קיאק פירות שיהפוך לאטרקציה של האירוע!

קיאק פירות הוא אטרקציה אמיתית שמתאים לכל סוג של אירוע: לאירועי חברה, חתונה, בר מצווה, חינה חתונה ועוד.

צרו קשר ונתאים לכם קיאק שישדרג את האירוע שלכם!

יש המון אטרקציות מיוחדות כמו בר מתוקים עם מפלי שוקולד ומרשמלו ועוד. היתרון הגדול ביותר של קיאק פירות שהוא "מתפרץ" לתוך רחבת הריקודים וכל החוגגים מיד מגיעים – ראשית כל החוגגים מוציאים את הטלפון ומצלמים את הקיאק ומייד אחר כך הם מתחילים לקחת פירות! פתאום תראו את כל האנשים באירוע קמים מהכיסאות, ממלאים את רחבת הריקודים בהמון התלהבות ושמחה והופכים את האירוע למיוחד ובלתי נשכח!

בגדול הפירות שלנו הם פירות העונה, אבל אם יש לכם בקשות מיוחדות אנחנו תמיד שמחים להתמודד עם אתגרים ונשמח לדעת מה אתם רוצים שיהיה על הקיאק שלכם באירוע, אם יש פרי נניח שאתם לא אוהבים כמו מנגו אז אפשר לבקש ואנו נוריד אותו.

כאמור, מגוון התוספות שאפשר להוסיף לקיאק הפירות הוא בלתי מוגבל! החל מאבטיח מגולף עם לוגו החברה או שם החתן השמחה, בקבוק יין או אלכוהול אחר, ארטיקים, סוכריות גומי ועוד ועוד – ממש ככל העולה על הדימיון!