איך לארגן אירוע השקה מדהים?

איך לארגן אירוע השקה מדהים?

כל כך הרבה זמן חיכיתם לרגע הזה, שתוכלו לשחרר את המוצר לאוויר העולם או לבשר על השירות שלכם לכולם ואין כמו לציין את המאורע המשמח באירוע השקה.
הזדמנות לחשוף את החידוש בפני לקוחות, שותפים, עובדים, אנשי תקשורת. אירוע השקה בעל השפעה עצומה על האופן בו תתקשרו את הדבר הבא שלכם ולכן, חשוב להשקיע בתכנון, הפקת וניהול אירוע השקה חווייתי ומוצלח.
לפניכם סקירה של אלמנטים חשובים בארגון אירוע השקה מושקע ואפקטיבי – מבחירת הלוקיישן דרך גיבוש התוכנית האומנותית ועד שדרוגים שעושים הבדל. 

משיקים במקום הנכון


המקום בו תבחרו לקיים את אירוע ההשקה ישפיע על הדרך בה יתפסו את האירוע שלכם ועל האווירה הכללית. ראשית, יש לגבש רשימת מוזמנים על מנת להבין פחות או יותר באיזו כמות של משתתפים מדובר על מנת לבחור אולם אירועים שיוכל להכיל אירוע מסוג זה במיוחד אם מדובר באירוע רב משתתפים. אתם מעוניינים להימנע מצפיפות ולאפשר מרחב תנועה מקסימלי.
שנית, האזור הגיאוגרפי של האולם הוא קריטי ומקום מקושר לעורקי תחבורה מרכזיים שאפשר להגיע אליו בתחבורה ציבורית ואם מגיעים בתחבורה פרטית לא נאבקים בבעיית חנייה יעלה את סיכויי ההגעה של כמה שיותר משתתפים.
בנוסף, תרצו מקום שיכבד את המעמד ויציג את האירוע שלכם באור חיובי ויצביע על כך שהשקעתם באורחים שלכם מבחינת מבנה ארכיטקטוני, תפאורה, חלוקה לחללים, ריהוט אלגנטי, גופי תאורה.
חפשו מקום עם צוות מסור, מקצועי, אדיב וקשוב שיוכל לזרום אתכם ולהגשים את החזון שלכם במציאות כך שההשקה תהיה בדיוק כפי שדמיינתם אותה. 

טכנולוגיה מתקדמת להשקה מוצלחת


ברוב המקרים אירוע השקה משולב בהרצאות, מצגות, הקרנת קליפים, הדגמות לצרכי המחשה, פעילויות שונות ויש לבחון שהמקום הנבחר כולל חללים מותאמים מבחינת פלטפורמה של תאורה, סאונד, מקרנים וכן טרקלין באוריינטציה עסקית וחלל הרצאות מרווח ונוח כך שתדעו שהתוכנית האומנותית שלכם תיהנה מהתשתית הטובה ביותר.

אירוח גסטרונומי ססגוני


החוויה הקולינארית היא חלק בלתי נפרד מהעניין וכדאי לבחור מקום שמציע מטבח פתוח לראווה בו המוזמנים יכולים לתצפת על אופן הכנת והרכבת המנות ושזה יהיה גם מקום מוקפד מבחינת בחירת חומרי גלם עונתיים משובחים וקומפוזיציה מעניינת ויפה חזותית וכמובן טעמים מובחרים.
שדרוג נפלא לאירוע השקה הוא של מגשי פירות מעוצבים או קיאק פירות מרשים. פירות טריים ואיכותיים המוצגים בדרך יצירתית ומעוררת תיאבון כנשנוש או קינוח מרענן לאורחים או קיאק מיוחד שמהווה דרך מדליקה ביותר להגשה של קינוחים, קרמבו, שייקים, ארטיקים, גומי בקיאק שבגודל של 5 מטרים הנושא 60 קילו פירות הפרוסים ומוצגים בדרך עוצרת נשימה ישירות לאירוע ולאורחים – אטרקציה משגעת, טעימה ובלתי נשכחת.

רגע האמת – חשיפת המוצר


חשוב לתזמן היטב את האירוע מבעוד מועד מקבלת הפנים והיכן תתקיים, באולם מקורה או מחוצה לו באוויר הפתוח דרך רגע חשיפת המוצר ואיך לייחד רגע זה באמצעות מוסיקה, פרישת שטיח אדום, הסרת ווילון וכדומה וכן את ההתנסות, המתנות לאורחים או התוכנית האומנותית שתתקשר למוצר עצמו, פעילויות סביב עולם התוכן, דיילים שיסבירו אודות המוצר ומסרים שיווקיים כחלק ממיתוג המקום שמניעים לפעולה.
אל תוותרו בעת התכנון של האירוע לפרטי פרטים על הנושא התקציבי ואיך אתם מתמחרים כל היבט של האירוע מהשכרת האולם במועד הנכון לכם ביותר מבחינת חשיפת המוצר דרך הדרך בה הוא יוצג, כיבוד, מגשי אירוח, מרצה אורח, מתנות למשתתפים, צלם שיתעד את הרגעים ואולי מגנטים למזכרת וכדומה. תכננו השקה שתזכה בתשומת לב תקשורת ותגביר מכירות ואת ההצלחה העסקית.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 Skip to content