האם פרסום עסקים באינסטגרם עובד? 

האם פרסום עסקים באינסטגרם עובד?

האם פרסום עסקים באינסטגרם עובד? רוצים להקים עסק בתחום מגשי פירות ולפרסם אותו באינסטגרם? בואו לגלות האם זה באמת עובד.

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. כיום יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא גדלה ב-100 מיליון כל שישה חודשים.

זוהי פלטפורמה נהדרת לעסקים לפרסם בה מכיוון שהיא מאוד ויזואלית, מה שאומר שקל יותר ליצור תוכן שאנשים ירצו לשתף.

מודעות אינסטגרם הן זולות יחסית, הן גם קלות להגדרת ״המרה״ בשביל לבחון את הביצועים של המודעות שלך.

עם זאת, אינסטגרם היא כבר לא רק אפליקציית שיתוף תמונות – יש לה גם סיפורים ותכונות וידאו בשידור חי המאפשרות לכם ליצור אינטראקציה עם עוקבים בזמן אמת. 

סוגי מודעות שתוכלו לעשות באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם לעסקים אילו מודעות יש כיום? ישנם שלושה סוגים של מודעות שניתן לעשות באינסטגרם: וידאו, תמונה ופוסט קישור. מותגים יכולים גם להשתמש בהאשטאגים כדי לקדם את המוצרים או השירותים שאותם אתם מספקים. המודעה צריכה למשוך את העין כדי שהיא תעבוד כמו שצריך. בנוסף המודעה צריכה לכלול קריאה ברורה לפעולה וכפתור קריאה לפעולה, כך שמשתמשים יוכלו ללחוץ על המודעה ולהיכנס ישירות לאתר של המותג או לדף חנות האפליקציות אם הם רוצים מידע נוסף על המוצר או השירות אותו אתם מפרסמים.

פרסום אורגני באינסטגרם האם זה קיים? 

פרסום אורגני באינסטגרם הוא דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים. לאינסטגרם יש יותר מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, ויש הרבה סיבות לכך שהיא יכולה להיות פלטפורמה אטרקטיבית למותגים.

אז איך בעצם אתם מפרסמים ״אורגני באינסטגרם״ בקלות אתם צריכים לעלות פוסט מושך ויפה ולשלב ״ האשטאגים״ מה זה בעצם האשטאגים? Hashtags זאת דרך לסווג פוסטים כך שניתן למצוא אותם בקלות במדיה החברתית. האשטאגים משמשים אנשים פרטיים, קהילות, ארגונים ועסקים בעידן הדיגיטלי. Hashtags הפכו לחלק מהותי מתהליך התקשורת במדיה החברתית.

איך עושים יוצרים פרסום ממומן באינסטגרם 

אז הרבה שואלים אותנו איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם? התשובה פשוטה, אינסטגרם שייכת לפייסבוק ככה שאת המודעות אתם יוצרים דרך חשבון הפייסבוק ושם יכולים לבחור שהמודעה תרוץ רק באינסטגרם או גם בפייסבוק ובאינסטגרם אנו . 

לסיכום אז האם כדאי לפרסם באינסטגרם? 

התשובה לשאלה היא כן. לפי מחקר חדש של שפורסם לאחרונה, אינסטגרם גדלה בפופולריות בקרב מפרסמים ומשווקים. למעשה, אינסטגרם היא כעת פלטפורמת המדיה החברתית החמישית הפופולרית ביותר מבחינת הוצאות פרסומות.  

מאמר זה נכתב בשיתוף אתר סייט ווב דיגיטל בניית אתרים>>

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 Skip to content