מגשי פירות ושוקולדים

האקדמיה לפירות

מגשי פירות ושוקולדים – משלוחים מהירים ומחירים הוגנים.

אנו מספקים מגשי פירות מהיום להיום משלוח מהיר עד 4 שעות והכי חשוב מחירים זולים והוגנים.

מגש השוקולד הוא סוג של מגש המשמש להגשת שוקולד כמתאבן או קינוח. הוא עשוי בעיקר מכסף, פורצלן או סוגים אחרים של חרסינה עדינה. חלק מהמגשים עשויים מזכוכית.

מגשי פירות ושוקולד משמשים לעתים קרובות כדרך לגרום לעובדים לאכול בריא יותר. עם חברות יותר מודעות לבריאות, המגשים הללו הפכו לחלק חשוב בתרבות המשרדית.

השימוש במגשי פירות ושוקולד נתפס גם כדרך לחברות לתת לעובדיהן הזדמנות לקחת הפסקות מתחנת העבודה או מזמן המדיה החברתית.

מגשי פירות ושוקולדים הם דרך מצוינת להציג את המותג של החברה שלך.

מגשי פירות ושוקולד הם לא רק לחגים. ניתן להשתמש בהם לאורך כל השנה כדי לסייע בקידום המותג של החברה שלך. הם גם יכולים להיות הזדמנות מצוינת לעובדים לחלוק את הפינוקים האהובים עליהם עם עמיתים לעבודה ולקוחות.

הסיבה לכך היא שהם לא רק מהנים, אלא גם פרקטיים. מגשי פירות ושוקולד יכולים לעזור לכם לצמצם את בזבוז המזון על ידי הצגת המותג של החברה שלכם בצורה מושכת את העין.

יתרונות באכילת שוקולד

שוקולד הוא מוצר מזון פופולרי מאוד שאנשים בכל רחבי העולם נהנים ממנו. יש הרבה יתרונות באכילת שוקולד. ניתן להשתמש בו כממתיק וכמרכיב במתכונים שונים.

כמה מהיתרונות של אכילת שוקולד מפורטים להלן:

– שוקולד יכול לספק יתרונות בריאותיים לאנשים שאוכלים אותו באופן קבוע

– שוקולד מכיל נוגדי חמצון ופלבונואידים אשר עשויים לסייע במחלות מסוימות כמו מחלות לב, סוכרת וסרטן

שוקולד הוא מאכל מתוק, קרמי וטעים. הוא עשיר בנוגדי חמצון וכן במגנזיום ואשלגן. חומרים מזינים אלה עוזרים לשמור על לחץ דם בריא, קצב לב ותפקוד שרירים. זה יכול גם להפחית את הסיכון למחלות לב ושבץ על ידי הורדת לחץ הדם.

השוקולד מכיל שני סוגים עיקריים של פלבנולים תזונתיים – קטכינים ואפיקטכינים. קטצ’ינים נמצאים בפולי קקאו ואילו אפיקטצ’ינים נמצאים באבקת קקאו או חטיפי שוקולד. שניהם הוכחו כבעלי יתרונות בריאותיים כמו מופחת הסיכון למחלות לב, שבץ, סוכרת, סרטן, דמנציה, דלקת פרקים ומחלות דלקתיות אחרות

לשוקולד יש היסטוריה ארוכה של שימוש למטרות רפואיות לשיפור מצבים בריאותיים כגון נדודי שינה

שוקולד היה מרכיב בסיסי בתזונה האנושית במשך מאות שנים. הוא עשיר בחומרים מזינים ומשמש במתכונים ומאכלים רבים.

יכול להיות לזה גם יתרונות בריאותיים. במידה, זה יכול להיות מקור טוב לנוגדי חמצון המגנים מפני מחלות לב, סרטן וסוכרת.

ישנם סוגים שונים של שוקולד בשוק כיום המגיעים עם יתרונות תזונתיים שונים. ישנם שוקולדים מרירים המספקים נוגדי חמצון, שוקולד חלב עם סידן וחלבון, שוקולד מריר בריא שיש בו אפס סוכר או שומן, שוקולד לבן עם חמאת קקאו ונוגדי חמצון ועוד!

למה חשוב לאכול פירות ?

פירות הם מקור עשיר של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון המסייעים בהגנה על גופנו מפני ההשפעות המזיקות של רדיקלים חופשיים.

אמנם פירות טובים לבריאות שלנו, אבל הם גם מספקים לנו הרבה יתרונות אחרים. בנוסף להיותם טעים, ניתן ליהנות מפירות בדרכים רבות ושונות.

פירות הם מזון עשיר בחומרים מזינים וויטמינים. זה גם חלק חשוב מתזונה בריאה, שיכול לסייע במניעת מחלות כמו סוכרת, סרטן ומחלות לב.

פירות מכילים הרבה חומרים מזינים ומינרלים החיוניים לתפקוד תקין של הגוף שלנו. רכיבי תזונה אלו כוללים ויטמינים A, C, D, E ו-K. הם מכילים גם נוגדי חמצון כגון פלבנואידים ופוליפנולים הנלחמים ברדיקלים החופשיים בגוף.

הדרך הטובה ביותר לאכול פירות היא לאכול אותם נא או להוסיף אותם לשייקים או לסלטים לארוחת ביניים או ארוחה בריאה.

חשיבות הפירות אינה מוגבלת רק לערך התזונתי שלהם, אלא גם לטעם ולריח שלהם. הם מקור לסוכרים וויטמינים טבעיים שיכולים לעזור לאנשים לחיות חיים בריאים.

פירות הם אחד המאכלים האהובים ביותר בעולם, לתרבויות רבות יש את הדרך הייחודית שלהם לאכול אותו. יש לו טעם, ריח ומרקם ייחודיים שמקשים על ההתנגדות. פירות מורכבים מקבוצות מגוונות בעלות צבעים, צורות, מרקמים וטעמים שונים. המגוון שלהם גם מקל עליהם לאכילה תוך כדי תנועה מכיוון שניתן לאכול אותם שלמים או לערבב אותם לשייקים או מיצים.

דבר אחד שמייחד פירות מקבוצות מזון אחרות הוא האינדקס הגליקמי הנמוך שלו (GI).

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 Skip to content