מהם היתרנות של אכילת פירות בזמן הריון?

מהם היתרנות של אכילת פירות בזמן הריון?

פירות הם חלק חיוני מתזונה בריאה. הם מלאים בויטמינים ומינרלים, החיוניים להתפתחות המוח והגוף של התינוק. פירות מכילים סיבים המסייעים לעיכול. לפירות יש גם תכולת מים גבוהה שחשובה ללחות ולבריאות הכללית.

חלק מהפירות, כמו מנגו, תפוזים, תותים, תפוחים, בננות ואגסים מכילים ויטמין C המסייע בפיתוח המערכת החיסונית של התינוק.

פירות גם מסייעים בניהול משקל מכיוון שהם מכילים סוכרים טבעיים המספקים אנרגיה מבלי להעלות את רמות הסוכר בדם באופן משמעותי.

חשוב לאכול פירות במהלך ההריון כי הם מספקים את אבות המזון החיוניים לתינוק בריא. ישנם יתרונות רבים של אכילת פירות במהלך ההריון.

פירות הם מקור טוב לויטמין C, הנחוץ להתפתחות העובר ומסייע במניעת מומים מולדים כמו חיך שסוע. הוא מכיל גם חומצה פולית, המסייעת במניעת פגמים בצינור העצבי כמו עמוד השדרה ביפידה. פירות מכילים גם נוגדי חמצון המסייעים בהגנה מפני רדיקלים נטולי חמצן שעלולים להזיק לעובר. אכילת פירות במהלך ההריון מסייעת גם במניעת עצירות וטחורים וכן מספקת הקלה בבחילות הבוקר.

פירות מספקים מגוון של חומרים מזינים החיוניים להתפתחות התינוק שלך.

פירות עשירים בויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור לשמור על בריאות התינוק שלך.

נשים בהריון צריכות לצרוך בין שתיים לארבע מנות פירות ביום.

פירות הם לא רק מתנה מושלמת ליולדת, אלא הם גם יכולים להיות נהדרים לכל אישה במהלך ההריון בכדי לחזק אותה בוויטמינים חיוניים וגם היא יכולה לאכול מזונות טעימים ומגוונים מאוד.

הפירות המומלצים לנשים בהריון

נשים בהריון צריכות לאכול תזונה מאוזנת. הם צריכים לא רק לאכול פירות אלא גם ירקות ומקורות אחרים של ויטמינים ומינרלים.

פירות עשירים בויטמינים, מינרלים וסיבים. נשים בהריון צריכות לאכול לפחות שתי מנות פירות בכל יום. פירות המומלצים לנשים בהריון כוללים אננס, תפוזים, אשכוליות, תותים, תפוחים, מלון ומנגו.

אז אם אתם רוצים להרכיב סלסלת פירות מושלמת לנשים בהריון, כדאי מאוד להוסיף את הפירות הבאים.

הפירות המומלצים לנשים בהריון הם:

אבוקדו : אבוקדו הוא מקור מצוין לחומרים מזינים לנשים בהריון. הם מספקים ויטמינים B, C, K וחומצה פולית אשר יסייעו בהתפתחות המוח ומערכת העצבים של התינוק. אבוקדו הוא גם מקור טוב לאשלגן שחשוב לנשים בהריון מכיוון שהוא עוזר לשמור על רמות לחץ דם בריאות.

השומנים באבוקדו יכולים לעזור לשמור על משקל תקין במהלך ההריון בעוד שהפולאט יסייע במניעת מומים מולדים. ויטמין E המצוי באבוקדו גם יגן על התינוק מפני רדיקלים חופשיים מזיקים ויקדם צמיחת תאים.

אבוקדו עשיר באשלגן ובפולאט. הם גם מקור מצוין לויטמינים B6 ו-E, אשר הוכחו כמועילים לנשים בהריון.

החומרים התזונתיים המצויים באבוקדו יכולים לסייע בהגנה מפני מומים בצינור העצבי, שהוא הסוג הנפוץ ביותר של מום מולד. חומצה פולית שנמצאת באבוקדו יכולה גם לסייע במניעת לידה מוקדמת על ידי מניעת עמוד השדרה, מום מולד נפוץ נוסף.

נשים בהריון צריכות לצרוך יותר קלוריות מהרגיל, ואבוקדו הוא מקור מצוין לשומנים בריאים, חלבון וסיבים.

אבוקדו הוא מקור מצוין לשומנים איכותיים לנשים בהריון. הם מכילים שומן חד בלתי רווי שעושה טוב ללב ומסייע בהורדת רמות הכולסטרול בדם. הם מכילים גם חומצות שומן אומגה 3 המסייעות בהתפתחות המוח אצל תינוקות.

אבוקדו עשיר באשלגן שחשוב לנשים בהריון מכיוון שהוא עוזר לווסת את רמות לחץ הדם, מקטין את הסיכון לרעלת הריון ומונע התכווצויות שרירים. אבוקדו מספק גם חומצה פולית הנחוצה במהלך ההריון כדי למנוע מומים מולדים בתינוקות כמו מומים בצינור העצבי או בחך שסוע.

אשכוליות : היתרונות של אכילת אשכולית לנשים בהריון הם רבים. הפרי עשיר בויטמין C, חומר תזונתי המסייע במניעת בחילות בוקר ותסמיני הריון נוספים. הוא מכיל גם פולאט, ויטמין B המסייע בהתפתחות העובר. האשכולית היא גם דלה בסוכר ועתירה בסיבים, מה שיכול לעזור בשליטה על רמות הסוכר בדם.

אשכולית היא פרי בריא מאוד, למעשה היא מזון על. לנשים בהריון יש לזה יתרונות רבים. זה יכול להפחית את הסיכון לסוכרת הריון, יתר לחץ דם ורעלת הריון. זה יכול גם לעזור במניעת בחילות הקשורות להריון ובחילות בוקר.

היתרונות של אכילת אשכולית לנשים בהריון הם כדלקמן:

-אשכוליות מכילות תרכובת בשם naringenin שעשויה לסייע בהורדת לחץ הדם.

-אשכוליות עשירות בויטמין C החשוב למערכת החיסון.

אמרו כי אשכוליות עוזרות לבחילות בוקר וצרבת.

אפרסק : היתרונות של אכילת אפרסקים לנשים בהריון הם רבים. באפרסקים יש כמות גבוהה של אשלגן, הנחוץ להתפתחות המוח ומערכת העצבים של התינוק. יש להם גם הרבה ויטמין A, המסייע בפיתוח של עצמות ושיניים בריאות.

האפרסקים גם עשירים בסיבים, מה שמועיל מאוד במהלך ההיריון שכן הוא עוזר לשמור על יציאות בריאה ומונע עצירות.

לנשים בהריון מומלץ לאכול אפרסקים ממספר סיבות. הם יכולים לספק ויטמינים, מינרלים וסיבים שהאישה ההרה צריכה כדי להישאר בריאה.

אפרסקים הם מקור טוב לויטמין A ו-C, אשלגן, סידן, מגנזיום וסיבים. הרמות הגבוהות של אשלגן באפרסקים מסייעות במניעת התכווצויות במהלך ההריון וכן מסייעת בהורדת לחץ הדם שחשובה לנשים הרות הסובלות מיתר לחץ דם הריון או רעלת הריון.

הריון הוא תקופה של שינוי עצום בחייה של אישה. הגוף עובר הרבה טרנספורמציות – הן נפשיות והן פיזיות. אחד החששות הנפוצים ביותר עבור נשים בהריון הוא האם עליהן לאכול אפרסקים במהלך ההריון.

אפרסקים עשירים בחומרים מזינים כמו ויטמין A, שעוזר לגוף להתפתח בצורה תקינה, ואשלגן, שעוזר לווסת את מאזן המים בגוף. הם מכילים גם נוגדי חמצון המסייעים בהגנה מפני לחץ חמצוני וסרטן.

ישנם יתרונות רבים לאכילת אפרסקים במהלך ההריון: זה יכול לספק רכיבים תזונתיים חיוניים לתינוקך; זה יכול לעזור עם עצירות; ויש לו מתיקות טבעית כדי לספק את השן המתוקה שלך מבלי להוסיף סוכר נוסף או ממתיקים מלאכותיים.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 Skip to content