מתכון לשייק אוכמניות

מתכון לשייק אוכמניות

מתכון לשייק אוכמניות טעים ובריא.

רכיבים:

  • 1 כוס אוכמניות טריות או קפואות
  • 1 בננה
  • 1 כוס חלב שקדים
  • 1 כף דבש או סירופ מייפל (לא חובה)
  • 2 כוסות קוביות קרח

מתכון לשייק אוכמניות הוא משקה טעים ומרענן המושלם ליום חם. במאמר זה תמצאו כמה טיפים כיצד להכין את שייק האוכמניות המושלם.

אחד ההיבטים החשובים ביותר בהכנת שייק אוכמניות טוב הוא בחירת המרכיבים הנכונים. תצטרך אוכמניות טריות או קפואות, חלב או יוגורט וקוביות קרח. אתה יכול גם להוסיף דבש או סוכר אם אתה רוצה שהמשקה שלך יהיה ממותק.

לאחר מכן, תצטרך להרכיב את החומרים שלך בבלנדר ולערבב עד שהם מתאחדים לחלוטין והתערובת הגיעה לסמיכות הרצויה. אם אתה משתמש בפירות יער קפואים, ייתכן שיחלוף זמן רב יותר עד שהם יתמזגו בתערובת מאשר אם אתה משתמש בפירות יער טריים כי קשה יותר לפרק אותם.

אם אתם לא רוצים לעבוד קשה, אצלנו תמצאו המון מגשי פירות טעימים שכוללים בתוכם גם שילובים של שייקים ופירות בריאותיים שכדאי לכם לאכול.

יתרונות בריאותיים של אכילת אוכמניות

אוכמניות הן פרי טעים ובריא המספק יתרונות רבים לגוף.

אוכמניות עשירות בנוגדי חמצון, המסייעים להילחם ברדיקלים חופשיים ולמנוע נזק לתאים. זה יכול לעזור להפחית את הסיכון לסרטן, מחלות לב ומחלות אחרות. הם מכילים גם סיבים שעוזרים לעיכול ומורידים את רמות הכולסטרול.

בנוסף ליתרונות הבריאותיים הללו, אוכמניות עשירות גם בוויטמין C ובמנגן המעודדים עצמות בריאות וספיגת חומרים מזינים.

אוכמניות עשירות בנוגדי חמצון, החשובים למערכת חיסונית בריאה ולמניעת מצבים בריאותיים שונים. אוכמניות מכילות גם אנתוציאנינים, המסייעים בהגנה על המוח מפני דמנציה ומחלת אלצהיימר.

אכילת אוכמניות יכולה לספק יתרונות בריאותיים רבים כמו שיפור בריאות הלב וכלי הדם, הפחתת דלקת והגברת תפקוד המוח.

אוכמניות הן מקור מצוין לנוגדי חמצון, הידועים כמי שנלחמים ברדיקלים חופשיים שעלולים לפגוע בתאים. הם גם עשירים בסיבים, מה שעוזר לשמור על מערכת עיכול בריאה.

אוכמניות נקשרו עם מגוון יתרונות בריאותיים. מחקר אחד מצא שאכילת אוכמניות הובילה לשיפור הזיכרון והביצועים הקוגניטיביים, בעוד שאחר מצא שהם עשויים להיות יעילים נגד סוגי סרטן מסוימים.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 Skip to content