מתכון לשייק בננה תמר

מתכון לשייק בננה תמר

מתכון לשייק בננה תמר מושלם!! מתכון סודי שעוד לא ניסתים ואתם חייבים להנות ממנו.

כולנו יודעים ששייק בננה תמרים הוא דרך מושלמת לסיים יום ארוך. זה כל כך טעים ובריא!

המתכון הזה הוא הטוב ביותר למי שאוהב פירות מתוקים, אבל לא רוצה יותר מדי סוכר. תמרים ידועים כעשירים באשלגן, מגנזיום, מנגן, נחושת וברזל. יש להם גם נוגדי חמצון וסיבים כדי לעזור לעיכול שלך. בננות עשירות בויטמין B6, ויטמין C ואשלגן, מה שהופך אותן למעולות עבור המערכת החיסונית שלך.

רכיבים:

2 תמרים (מגולענים) 1 בננה -1 כוס חלב שקדים או מי קוקוס

מתכון לשייק בננה תמר:

  • 1 כוס חלב (עדיף חלב שקדים או סויה)
  • 1 בננה, קלופה וקפואה
  • 1/2 כוס יוגורט
  • 2 כפות דבש (לא חובה)
  • 2 תמרים מגולענים
  • 1 כפית תמצית וניל
  • קורט מלח

מערבבים את כל החומרים יחד עד לקבלת מרקם סמיך וקרמי. וככה יש לכם מתכון לשייק בננה תמר המושלם שכולם חייבים לנסות ולהנות מהשייק הטעים והייחודי הזה.

יתרונות בריאותיים באכילת תמרים

תמרים הם פרי מתוק, בריא וטעים שיכול לספק יתרונות בריאותיים שונים. הם עשירים במינרלים כמו נחושת, מגנזיום, מנגן ואבץ. הם מכילים גם ויטמינים חיוניים כמו ויטמין A, B1, B2, B3 ו-C. התמרים מכילים גם אשלגן שעושה טוב ללב ועוזר לווסת את רמות לחץ הדם.

יתרונות בריאותיים באכילת בננה

בננה היא מקור מצוין לאשלגן ודלה בסוכר. אשלגן מסייע בוויסות לחץ הדם, מפחית את הסיכון לשבץ מוחי ומסייע בשמירה על בריאות העצמות. הבננות גם עשירות בסיבים המספקים תחושת מלאות ויכולים לסייע בירידה במשקל.

בננות הן מקור מצוין לאשלגן, שעוזר לווסת את לחץ הדם בגוף. הם מכילים גם מגנזיום, שחשוב לבריאות העצמות והשיניים. בננות הן גם מקור טוב לויטמין C, החיוני למלחמה ברדיקלים חופשיים בגוף.

היתרונות הבריאותיים של אכילת בננות כוללים:

  • חיזוק המערכת החיסונית
  • שיפור העיכול
  • מניעת עצירות
  • מאבק במחלות לב

יתרונות בריאותיים באכילת בננה ביחד עם תמרים

בננות עשירות באשלגן, סיבים וויטמין B6. תמרים הם המקור הטוב ביותר לברזל. הם מכילים גם רמות גבוהות של סידן, מגנזיום ואשלגן.

עדויות מצביעות על כך שאכילת בננות עם תמרים מועילה ללחץ הדם ולבריאות הלב.

בננות הן מקור נהדר לאשלגן, סיבים וויטמין B6. תמרים הם גם מקור טוב לאשלגן וסיבים. בנוסף, תמרים מכילים ברזל ומגנזיום שעוזרים לשמור על רמות לחץ דם בריאות.

תמרים עשירים בסוכר בעוד שבננות מכילות גם סוכר אך גם עשירות בסיבים שעוזרים לווסת את רמות הסוכר בגוף. הסוכרים הטבעיים בתמרים יכולים להועיל לאנשים עם סוכרת מכיוון שהם מכילים אינדקס גליקמי נמוך (GI).

בננות הן פרי יסוד במדינות רבות ונצרכות על בסיס קבוע. הם עשירים באשלגן וחומרים מזינים אחרים.

תמרים, לעומת זאת, מספקים לגוף מינרלים חיוניים כמו ברזל ומגנזיום המסייעים לשיפור התפקוד הקוגניטיבי.

כשאוכלים יחד, שני הפירות הללו מספקים לגוף תזונה מאוזנת המשפרת את הבריאות. אז כמה שנשאר לכם לעשות הוא לחייג אלינו כבר עכשיו ולהזמין מגשי פירות טעימים בתוספת שייק בננה תמר שיהפוך את היום שלכם לנפלא.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 Skip to content