קינוחי פירות ואלכוהול

קינוחי פירות ואלכוהול

הקינוח הוא החלק הכי חשוב בכל ארוחה. את זה אומרים כל חובבי האוכל. זה אולי נשמע לא ממש נכון וגם לא אמין אבל מסתבר שזה הדבר שמבחינה מציאותית הוא הנכון ביותר. אנחנו יודעים היום כי קינוח טוב הוא זה שמותיר את הזיכרונות הטובים ביותר והוא זה שמצליח יותר מכל לחקוק את הרושם מכל אורחה, אירוח או אירוע.

קינוחי פירות ואלכוהול השילוב המושלם

העולם של היום מחפש לחזור למקורות ולחזור לטבע. אנשים רבים קצו בכל הקצפות, השמנות והקרמים. אלו מותירים טעמי לוואי לא ברורים ותחושה של כבדות לאחר הארוחה. מה שבאמת מצליח להשאיר טעמים טובים אלו הם מוצרי המזון הבריאים והטבעיים. הפירות הם אלו שמככבים כמובן בראש.

האלכוהול שהוא לא באמת נחשב מוצר טבעי ובטח שלא מוצר בריא, עדיין יש בו את היתרונות שלו ואת היכולת שלו להעניק לנו את התחשוה הכי טובה והכי נוחה גם אם מדובר בארוחה גדולה וכבדה.

האלכוהול מתיישב טוב, מסייע לעיכול, ‘מוריד’ את האוכל ומעניק לנו תחושה של שחרור ושל רוגע.

מי יכין לכם את קינוחי הפירות והאלכוהול?

כדי ליהנות מקינוחי פירות כמו גם מאלכוהול טוב או משילוב מושלם בין השניים, חשוב לפנות ולהיעזר באנשי מקצוע מתחומי ההסעדה שמסוגלים לספק את המענה הייחודי הזה.

חשוב שתדעו מראש, אין הרבה חברות קייטרינג שמציעות את המנות מהסוג הזה. הסיבה לכך היא פשוטה. ברוב רובם של חברות הקייטרינג יש לאגף הקינוחים מקום מסוים מאוד ולא תמיד הוא רחב. יש הרבה חברות שאצלם הקייטרינג כולל בעיקר את המנות הראשונות ואת העיקריות כאשר הקינוח הוא הרבה פחות מושקע והוא מקבל הרבה פחות במה.

על כן, כאשר אתם רוצים ללכת על משהו ספציפי כמו לדוגמא קינוחי פירות לצד ירקות, מומלץ מאוד שתתייחסו אל המנה הזו בפני עצמה כמנה ייחודית שאכן מוזמנת באופן פרטי מעבר לכל הארוחה.

שירות מושלם – מה הוא כולל?

כשאתם מחפשים שירות מושלם של חברת קייטרינג גם אם מודבר רק בקינוח שכבר  אמרנו שיש לו חשיבות רבה לעיתים אף יותר מהמנה הראשונה והעיקרית, חשוב שתשימו דגש על מספר נתונים.

  • חומרי גלם טריים – חומרי הגלם במנות מהסוג הזה הכוללים פירות חייבים להיות חומרי גלם טריים וטובים. פרי שאינו טרי הוא פרי עייף, הוא פרי שאין לו בכלל מראה מושך והוא בעצם משהו לגמרי לא אסתטי.
  • עשייה אסתטית – אם הזכרנו את האסתטיקה, חשוב לציין כי אוכל לאירועים ובייחוד מנות פרי חייבות להיות מוגשות בצורה אסתטית ובאופן נעים לעין. אם זה לא יהיה כך, האוכל לא יהיה שווה כלל את ההשקעה ואף אחד לא ייהנה ממנו.
  • אוכל טעים – זו הנקודה החשובה ביותר. אוכל חייב להיות טעים. אם הוא לא טעים הוא פשוט לא שווה שום דבר.

https://don-anton.co.il/    כדי שתישארו עם טעם הכי טוב מהארוחה.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 Skip to content