טיפים לארגון מסיבת רווקות מושלמת

טיפים לארגון מסיבת רווקות מושלמת

בין אם את כלה לעתיד או חברה טובה של הכלה, תכנון מסיבת רווקות הוא אחד החלקים המרגשים והמהנים בתהליך. עם זאת, שלב זה עשוי להיות קצת מבלבל ונשים רבות מוצאות את עצמן מתקשות לארגן תכנית טובה. מדריך זה נועד לסייע לכן להתמקד במה שחשוב – החל מתכנון רשימת אורחות ועל לבניית התפריט ובחירת מקום מושלם למסיבה. שיהיה במזל (: 

רשימת אורחות

השלב הראשון בתכנון מסיבת רווקות מושלמת הוא תכנון נכון של רשימת מוזמנות (ומוזמנים כמובן אם מתאים לכן). נקודת המוצא שלכן צריכה להיות ששיתוף של הכלה העתידית בהתלבטויות בנוגע לרשימת האורחות היא הכרחית, על אף שברור שאתן מעוניינות לשמור על חלק מהפרטים בסוד. במקרה זה, אין ברירה – זה חיוני. עדיף להימנע ממצבים מביכים של הזמנה של אורחות לא רצויות. עכשיו, כשזה ברור, אפשר להמשיך. על מנת לעשות זאת טוב, הכנו עבורכן רשימת שאלות שתסייע לכן להתכוונן: 

  • האם אתן מתכננות מפגש אינטימי שכולל מספר מצומצם של חברות? או מפגש מרובה משתתפות? אופי המסיבה משתנה לחלוטין בהתאם לתשובה שלכן, ולכן חשוב להשקיע בה מחשבה. 
  • האם יוזמנו רק חברות? או שאולי יתאים גם להזמין אחיות, בנות דודות ואפילו את האימא המגניבה של כלת השמחה? 
  • האם יוזמנו למסיבה שלכן גברים?

בחירת מקום מושלם

ברגע שהוחלט מי יהיו האורחות אשר צפויות להשתתף בחגיגה, הגיע הזמן לבחור את המקום המושלם בו תתארחו. לבחירה של מקום אירוח יש חשיבות רבה! אז נכון, אומרים שהאנשים הם אלה שעושים את כל האווירה, אך גם למקום בו תבחרו לחגוג יש השפעה וחשוב להשקיע מחשבה ולבחור נכון. אם לכלה העתידית כבר יש רעיון בראש – מה טוב. אחרת, עליכן לקבל את ההחלטה ובעניין זה, השמיים הם הגבול. ניתן להשכיר וילה מהממת בצפון הארץ או במדבר ולחשוב על כיוון של אירוח בבית מלון מפנק. אפשרות נוספת היא להתארח בבית של אחת החברות הקרובות ולהתפנק באווירה ביתית. 

בחירת תפריט 

אירוע משמח כמו מסיבת רווקות חייב לכלול לפחות ארוחה טובה מרכזית אחת וארוחות ביניים קטנות (המכונות גם נשנושים בשמן העממי), כאשר האפשרויות הן אינסופיות. בשלב זה, נדרשת מחשבה על המסגרת של האירוע. כלומר, אם מדובר על אירוע בוקר אז סגנון התפריט ישתנה בהתאם ואם מדובר על מפגש לילי יש לדאוג לארוחה בהתאם. 

במקרה בו אתן צפויות לבלות לפחות לילה אחד יחד, תדרשו לדאוג לתפריט מלא, הכולל ארוחת בוקר, בראנץ', ארוחת צהריים וערב, וכמובן לדאוג לארוחות ביניים קטנות לאורך היום. מגשי פירות מרהיבים, מהווים אפשרות מצוינת לנשנושים לאורך היום. הם מגיעים בעיצובים משגעים, הם טעימים ומזינים וכל אחת יכולה ליהנות מהם לאורך היום – קרניבוריות וטבעוניות גם יחד. 

משחקים "שוברי קרח"

דבר נוסף שכדאי לתכנן אותו מראש הוא משחקים ופעילויות למפגש עצמו, גם אם אינכן חושבות שתשחקו במשחקים. זאת כיוון שהניסיון לגרום לקבוצת נשים להיפתח וליהנות יחד יכול להיות מאתגר לעיתים, ואם יהיו לכם כמה משחקים קלילים שהכנתן מראש תוכלו להתחיל מסיבת רווקות במהירות ולגרום לכולן להתחיל לחייך. 

"NEVER" הוא משחק "שובר קרח" מעולה, בו כל משתתפת בתורה מצהירה על סיטואציה בה לא התנסתה מעולם. שאר המשתתפות שהתנסו בעבר בסיטואציה זהה צריכות (אם רוצות כמובן) לשתות משקה. משחק נהדר נוסף נקרא "שתי אמיתות ושקר". כל משתתפת בתורה משתפת בשלושה סיפורים על עצמה, כאשר אחד מתוכם אינו נכון ושאר המשתתפות צריכות לנחש איזה סיפור אינו נכון. המשחק הזה מושלם, הוא מוביל תמיד לשיח טוב ולצחוק מתגלגל. תוכלו לבנות משחקי היכרות סביב הכלה כך תוכלו ליצור קרבה בין האורחות ולגרום לאורחת הכבוד להרגיש במרכז העניינים. 

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן