מגשי פירות לאירועים

מגשי פירות לאירועים

אם אתם מחפשים מגשי פירות לאירועים במחירים הוגנים ושפויים הגעתם למקום הנכון.

אצלנו תמצאו מגשי פירות במחירים הוגנים.

מחיר מגשי פירות לאירועים

גודל המגשמחירמידע נוסף
מגשי בינוני129 ₪מגש קוטר 47 ס"מ. כל פירות העונה מעוצבים וחתוכים מוכנים לאכילה. לפחות 6 סוגי פירות.
מגש גדול179 ₪מגש קוטר 62 ס"מ. כל פירות העונה חתוכים ומוכנים לאכילה לפחות 8 סוגי פירות. משולב עם תוספות של ריבות וקרקרים.
מגש ענק249 ₪מגש פירות ענק מגיע על פלטת עץ באורך 1.1 מטר. על הפלטה יש פירות מכל הסוגים והיא כוללת בתוכה גם ממתקים. כל המגשים בכשרות רבנות.

למה דווקא אנחנו למגשי הפירות שאתם צריכים לאירוע שלכם

אם אתם שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו שאתם רוצים להזמין מגשי פירות, הנה כל הסיבות לעשות החלטה נכונה ולחייג אלינו כבר עכשיו.

משלוחים מהירים

אצלנו יש את שירות המשלוחים המהיר ביותר בישראל. כל מגשי הפירות מגיעים אליכם עד 4 שעות בלבד מרגע אישור ההזמנה.

חשוב לציין : יש לעשות את ההזמנה עד לשעה 15:00 באותו היום. הזמנות שמתקבלות אחרי השעה 15:00 יגיעו רק ביום למחרת. אנחנו זמינים 24/7 לקבל הזמנות.

פירות טריים

הדבר הכי חשוב שצריכים לדעת שרוצים להזמין מגשי פירות לאירועים הוא שמקבלים פירות טריים. אצלנו כל מגש מוכן במקום. לכן, אם אתם מזמינים אצלנו עכשיו מגש פירות לאירוע שלכם אנחנו מכינים אותו במיוחד ואין אצלנו "סטים מוכנים" של מגשי פירות.

מחירים הוגנים

המחירים שלנו הם הכי הוגנים ומשתלמים לכל כיס. אנחנו יותר זולים מכל המתחרים שלנו בגלל שאנחנו חנות פירות וירקות.

את כל הפירות אנחנו מביאים ישירות מהשוק הסיטונאי והחיסכון שלנו הוא גם החיסכון שלכם. כל הפירות שלנו תמיד הכי טריים ואתם נהנים מהם.

עיצובים מיוחדים

יש לנו מגשי פירות עם עיצובים מאוד מיוחדים ומרשימים שאתם חייבים לראות. עיצובים לכל סוג של אירוע, הצעת נישואין מיוחדת תקבלו פירות על מגש בצורת טבעת, ברית או בריתה יש לנו להציע לכם מגש בצורת בקבוק של תינוק ועוד.

פריסה ארצית מלאה

לא משנה איפה האירוע שאתם חוגגים, אנו מספקים שירות משלוחים מהיר לכל חלקי הארץ. (באזורים מסוימים ייתכן וזמני המשלוח יהיו מעל 4 שעות וחשוב להתקשר כמה שיותר מוקדם בבוקר).

שירות ללא פשרות

אצלנו כל המגשים מגיעים כבר עם כלים לאכילה נוחה, שזה כולל מזלגות, קיסמי פלסטיק נוחים והכל עטף עם צלפון מיוחד ובנוסף המשלוח מגיע בקרור. אתם תקבלו מגש פירות קר נקי נעים ומוכן לאכילה.

לסיכום

אם אתם מחפשים מקום איכותי שיספק לכם מגש פירות לאירוע הבא שאתם חוגגים אנחנו כאן בשבילכם ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר שתוכלו למצוא.

נכתב בשיתוף מגנטורי צילום מגנטים לאירועים – החברה המובילה בישראל להפקת מגנטים לכל סוגי האירועים.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן