מגשי פירות עד 150 ש"ח – האם עוד קיים דבר כזה?

מגשי פירות עד 150 שח

מחפשים מגשי פירות עד 150 ש”ח? לצערנו בעקבות עליית המחירים האחרונה כבר בלתי אפשרי לספק מגש פירות מסביר פנים ומהנה ב-150 ש"ח.
חשוב לנו שתבינו, אנחנו לא רוצים להתפשר על האיכות ועל הכמות וחשוב לנו לוודא שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו חוויה טובה ומהנה!

עדיין המחירים שלנו הכי אטרקטיבים וזולים בשוק.

מחירי מגשי פירות שלנו הם ההוגנים ביותר בישראל ותוכלו למצוא מגשי פירות טריים ומתוקים החל מ 200 ש״ח!

שימו לב שמחיר זה אינו כולל דמי משלוח.

רוצים להציץ במחירון המעודכן שלנו? לחצו על הקישור ותוכלו לצפות בתמונות מרשימות של מגשי הפירות שלנו, המחיר המעודכן לכל מגש וכן רעיונות לתוספות מגניבות שאפשר להוסיף למגש, כמו ארטיקים, בקבוקי יין, אבטיח מגולף עם ברכה או עם לוגו החברה ועוד ועוד.

חייגו אלינו כבר עכשיו והזמינו מגש פירות מעוצב ומיוחד עם משלוח מהיר מהיום להיום.

מגשי פירות מעוצבים

מגשי פירות הם מחזה נפוץ ברוב הבתים. הם משמשים לאחסון פירות וירקות.

השימוש הראשון במונח היה באיטליה במאה ה-15. בשימוש מודרני, הוא עשוי בדרך כלל מחרסינה ויש לו צורה מעוקלת עם ידית בצד אחד כדי לאפשר לשאת אותו בקלות על ידי אדם אחד. יכול להיות שיש לו גם רגליים כדי שיוכל לעמוד בפני עצמו מבלי לנוח על כלים אחרים.

מגשי פירות משמשים בדרך כלל למסיבות ומפגשים חברתיים אחרים כאשר אנשים מגישים קינוחים או חטיפים. הם משמשים לעתים גם כחלק מסידור בקבלת פנים לחתונה או באירוע אחר שבו מוגש אוכל בופה.

מגשי פירות זולים הם דרך מצוינת להוציא את הלוגו של החברה שלך. הם גם דרך מצוינת לוודא שהחברה שלך נוכחת בתערוכה או באירוע.

ראינו סוגים אלה של מגשים בשימוש על ידי חברות רבות ושונות, ממשאיות מזון ועד בתי מלון ומסעדות. הם לא מוגבלים רק לתעשיית המזון, אלא יכולים לשמש גם בתעשיות אחרות כמו יופי ואופנה.

חשוב לעסקים בכל גודל שהלוגו שלהם יהיה על המגשים הללו כי זה נותן להם חשיפה וגורם להם לבלוט מהקהל.

משלוח מגשי פירות זולים

ניתן לשלוח מגש פירות במחיר אטרקטיבי, זה אפשרי מכיוון שמדובר במוצר שלא דורש הרבה אריזה או משלוח, וניתן לשלוח אותו על ידי המוכר ישירות לדלת הלקוח.

משלוח של מגשי פירות זולים הוא טרנד בשנים האחרונות. עם העלייה בקניות באינטרנט, המגשים הללו הופכים פופולריים יותר.

משלוח של מגשי פירות זולים הוא חלק חשוב מאוד בעסק. בין אם זה בצורת מגש פירות או זר, חשוב לוודא שהאיכות והכמות מספיק טובות לשביעות רצון הלקוח.

בשנים האחרונות מגשי פירות הפכו לבחירה פופולרית למתנות. הם לא רק זולים אלא גם ידידותיים לסביבה וניתן לשלוח אותם לכל מקום בארץ.

הדבר הוביל לעלייה בביקוש למגשי פירות, מה שגרם לעליית מחירי המגשים הללו.

על מנת להוזיל את העלות ולהפוך מגשי פירות לזולים שוב, אנחנו רוכשים את כל הפירות שלנו ישירות מהשוק הסיטונאי שמביא את הפירות האיכותיים והטריים ביותר.

מגשי פירות במחיר הוגן – למה דווקא אצלנו

שואלים את עצמכם למכה לרכוש דווקא אצלנו מגשי פירות? הנה כל הסיבות לעשות החלטה נכונה ולחייג אלינו כבר עכשיו.

איזה מגש פירות מקבלים?

תקבלו מגש פירות מעוצב ואיכותי. כל הפירות במגש הם פירות טריים! אנחנו לא שומרים מגשים ליום שאחרי. אנחנו מכינים כל מגש בהזמנה אישית ובגלל זה הפירות שלנו נשמרים טריים ואיכותיים.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן