מתכון לשייק אגסים

מתכון לשייק אגסים

מתכון לשייק אגסים הוא משקה בריא וטעים לארוחת הבוקר או בכל שעה ביום. זוהי דרך מצוינת לקבל את מנת הפירות היומית.

רכיבים:

– 1 כוס חלב

– 1/2 כוס יוגורט רגיל

– 1/2 כוס קוביות קרח

– 2 אגסים בשלים (חתוכים לקוביות)

– 1 בננה (חתוכה)

– דבש, לטעימה

מתכון מספר 2 לשייק אגסים טעים מאוד

זה מתכון לשייק שאני מכינה כבר זמן מה והיה מוצלח מאוד.

רכיבים:

1/2 כוס אגסים קפואים חתוכים לקוביות

1/2 כוס תותים קפואים

1/4 כוס אוכמניות

1 בננה, קלופה וקצוצה

3 כוסות מים או חלב שקדים (אני משתמש במים)

הוראות:

מוסיפים את כל החומרים לבלנדר ומערבבים בחום גבוה עד למרקם הרצוי.

מתכון לשייק אגסים מספר 3

מתכון זה קל להכנה ויש בו רק כמה מרכיבים. זה מושלם לארוחת בוקר מהירה, חטיף או ארוחת צהריים. בנוסף תוכלו למצוא המון מתכוני פירות בינהם, מתכוני פירות לשייקים, מתכוני פירות לעוגות, מתכוני פירות לירידה במשקל ועוד.

רכיבים:

1 אגס בינוני

1 כוס פירות יער מעורבים קפואים

1/2 כוס מיץ תפוזים

1/2 כוס קוביות קרח

הוראות:

מקלפים וחותכים את האגס לחתיכות קטנות יותר. מוסיפים את כל המרכיבים לבלנדר ומערבבים עד לקבלת מרקם חלק. מגישים מיד או מאחסנים בכלי אטום במקרר עד 3 ימים.

יתרונות ביראותיים באכילת אגסים

אגסים הם הפרי היחיד שמכיל חומצה אורסולית, שהיא תרכובת אנטי דלקתית. הם מכילים גם כמות גבוהה של סיבים תזונתיים וויטמין C. זו הסיבה שאגסים מומלצים כחטיף בריא לאנשים עם סוכרת.

ניתן לאכול אגסים בדרכים רבות ושונות: או נא, מבושל או מיובש. אפשר לאכול אותם שלמים או פרוסים, ואפשר להכין מהם רטבים וריבות. הדרך הטובה ביותר ליהנות מהם היא לשלב אותם עם גבינה או יוגורט לקינוח בריא!

אגסים הם סוג של פרי הידוע ביתרונות הבריאותיים הרבים שלהם. ניתן לאכול אותם חיים או מבושלים ובעלי טעם מתוק. אגסים מספקים מקור מצוין לסיבים וויטמינים.

הוכח כי אגסים מפחיתים את הסיכון למחלות לב, שבץ והשמנה. הם גם עוזרים לשמור על לחץ הדם בשליטה ויכולים להוריד את רמות הכולסטרול בגוף.

אגסים הם פרי נהדר לאכילה בשל הרמות הגבוהות של נוגדי חמצון וסיבים. יש להם תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות למנוע כיבים, מחלות לב וסרטן. אגסים הם גם מקור טוב לויטמין C ואשלגן.

אגסים הם פרי בריא שכולנו צריכים לאכול לעתים קרובות יותר.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן