מתכון לשייק תאנים

מתכון לשייק תאנים

השייק הזה הוא אפשרות ארוחת בוקר טעימה, בריאה וממלאת. מתכון זה כולל מרכיבים שטובים לבריאותכם וישמרו על תחושת שובע למשך שעות.

רכיבים:

-1 בננה

-1 תפוח

-1 כוס קייל או תרד

-2 כוסות מים או חלב שקדים

-1 כף של זרעי המפ או זרעי צ'יה

-1/2 כפית קינמון (לא חובה)

מתכון מספר 2 לשייק תאנים

תאנה היא פרי השייך למשפחת הצמחים של המורטים. מקורו באזור הים התיכון ותורבת במקומות רבים אחרים בעולם. עצי התאנה עתיקים מאוד והם שימשו לפירותיהם וגם לפרחים היפים שלהם. אצלנו באתר תמצאו המון מתכונים מיוחדים לכל סוגי הפירות לשייקים טעימים במיוחד.

מתכון לשייק תאנים:

-1 כוס חלב שקדים,

-1 בננה,

-2 כוסות תאנים קפואות,

-1/2 כוס מיץ תפוזים,

-1 כף דבש,

-קוביות קרח

מתכון נוסף לשייק תאנים

מתכון לשייק תאנים הוא משקה בריא המושלם לארוחת בוקר, צהריים או ערב. זו גם דרך מצוינת לקבל את המינון היומי של ויטמינים ומינרלים.

1 כוס מים

1 כוס תאנים

2 כוסות פירות יער מעורבים

4-5 עלי קייל

3 כפות זרעי צ'יה

1 כפית אבקת קינמון

1/2 כפית אבקת ג'ינג'ר טחון

יתרונות בריאותיים באכילת תאנים

תאנים הן פרי עשיר בסיבים מסיסים ובנוגדי חמצון. הם גם עשירים באשלגן, סידן וברזל. תאנים שימשו מאז ימי קדם כתרופה טבעית לבעיות עיכול, עצירות והורדת רמות הכולסטרול.

ישנם יתרונות בריאותיים רבים של אכילת תאנים. ניתן לאכול אותם גלם או מבושלים, כמו גם מיובשים או מיץ.

התאנה היא פרי העשיר בסיבים, ויטמין A, סידן, אשלגן וברזל. הוא גם דל בקלוריות ובעל אינדקס גליקמי נמוך. תאנים עשירות בנוגדי חמצון ובעלות תכונות אנטי דלקתיות שהופכות אותן למועילות לאנשים עם אלרגיות או אסטמה.

תאנים מכילות פוליפנולים המסייעים במניעת גדילה והתפשטות של תאים סרטניים. יש להם גם תרכובות הנקראות ליגנאנים היעילות נגד תאי סרטן השד. תאנים עוזרות להוריד את רמות הסוכר בדם מכיוון שהן מכילות סיבים מסיסים שסופגים מים, מה שגורם לקיבה להרגיש מלאה מהר יותר מאשר אם הייתם אוכלים משהו אחר עם אותו מספר קלוריות.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן