שילוב פירות במנות על האש

שילוב פירות במנות על האש

יש שילובי מאכלים מקוריים ומיוחדים, כאלו שיכולים לרענן כל אירוע ולשנות לטובה כל ארוחה ואירוח. כך זה לדוגמה כאשר מדברים על שילוב פירות במנות על האש. התרבות הישראלית ולא רק היא מאופיינת בארוחות על האש. מדובר על ארוחות שטח שמכינים אותה לקראת הארוחה בעשייה משותפת. זה יכול להיות בצליה על מנגל פחמים אך יכול להיות שאופציות מתקדמות יותר כמו גריל גז או אפילו מנגל חשמלי. השאלה מה עוד מגישים לצד המנה ומה משלים את החגיגה. שילוב פירות זה אחד הרעיונות הטובים.

פירות כמנה משלימה

לפירות יש תכונות מיוחדות. מצד אחד מדובר על מאכל טבעי ואותנטי, כזה שלא עבר תהליכי עיבוד ולא תוספת של רכיבים מזיקים. מצד שני הפירות הינם מגוונים מאוד, מתוקים, צבעוניים ומאפשרים מאוד. כך שמנת פירות יכולה להיות שונה ומגוונת, יכולה להיות צבעונית וחגיגית ואפילו מעוצבת. כן, בעידן שלנו בו עיצובים ונראות ויזואלית הם נושא בעל משמעות דומיננטית, גם עיצוב פירות הוא תחום פורח. מגשי פירות מעוצבים יכולים ללוות אירועים, למלא את תפקיד הקינוח בארוחה או להשתלב בכל חלק אחר באירוע ובארוחה.

מנות על האש ופירות

אז אם אתם יוצאים לעל האש, אם אתם מארחים, מתארחים או יוזמים אירוע, שילוב פירות במנות על האש הוא רעיון מקורי וטוב מאוד. ניתן לומר שלא קל להפתיע סועדים ולפעמים נראה שאין רעיונות נוספים ופתרונות לאירוח. אך אם נשקול את האופציה של שילוב פירות נגלה שעלינו על משהו גדול. וזאת בגלל כל היתרונות שיש בפירות.

  • גם יפה ומושך – לפירות יש מראה מושך, צבעים מיוחדים וגם ריחות נפלאים שקורצים לנו לבוא ולטעום. 
  • גם מעוצב ועכשווי – ניתן להזמין מגשי פירות מעוצבים ברמה גבוהה מאוד. מגש פירות יכלול תמיד מבחר מסוים של פירות חתוכים ומוכנים לאכילה. המגש מעוצב ומרשים ותורם הרבה מאוד להיבט החזותי של המקום.
  • גם בריא ומזין – פירות עונים על הדרישות התזונתיות. אז אם מתחשק להפתיע עם מנה מפנקת ויפה, וזאת בלי לשלב מתוקים, סוכרים ושומנים בלתי רצויים, שילוב פירות הוא פתרון נהדר. שלל ויטמינים וערכים תזונתיים ערוכים על המגש.
  • גם מוכן לאכילה – לפעמים אנו מוצאים את עצמנו טורחים רבות סביב הכנת מנות על האש, כך שלא נשאר לנו עוד זמן ואנרגיה להשקיע גם בחיתוך פירות או קילופם. ניתן לרכוש מגשי פירות מעוצבים ומוכנים לאכילה, כך שלא צריך לעמול סביב שטיפת פירות, לא צריך להתעסק עם חיתוכם. הפירות מגיעים מעוצבים ומסודרים על המגש, כל מה שצריך זה רק להגיש ולאכול.

אם אתם מחפשים רעיון מנצח, אם אתם לא רוצים להתפשר וכן מעוניינים להפתיע את המשתתפים עם מנת פירות מרשימה – לכו על זה. המאמר בשיתוף https://meatnow.co.il/

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן