שילוב פירות בקייטרינג

עיצוב שולחנות לאירועים עם פירות

פירות הם בחירה פופולרית לקייטרינג. ניתן לשלב בהרבה דרכים ליצור ארוחה טעימה ובריאה. להלן כמה מהשילובים הפופולריים ביותר. שילוב של פירות יער, ענבים ומלון יוצר סלט קיץ מרענן. סלט פירות עם תותים, אוכמניות ואשכוליות מושלם לבראנץ' או לארוחת צהריים. סלט פירות עם אננס, מנגו ואבטיח מוסיף נופך אקזוטי לכל אירוע או חגיגה.

דרכים לשלב פירות בקייטרינג

שילוב פירות בקייטרינג בשרי הוא טרנד שזכה לפופולריות בקרב אנשים כמו פינטרסט ואינסטגרם. ישנן דרכים רבות ושונות לשלב פירות, אך הפופולריות ביותר כוללות לימון ונענע, תות שדה ונענע, ואננס וליים. המפתח למגמה זו הוא פירות טריים. הטעמים של הפרי צריכים להיות מסוגלים לזרוח מעצמם ללא תוספת מרכיבים. ישנן דרכים רבות לשלב פירות בקייטרינג. רובם מבוססים על זרימה טבעית של מיצים. מיצי פירות הם תוספת נהדרת לכל מנה שאתה מכין. הם מוסיפים מעט טעם נוסף, והם יכולים לשמש גם כקישוט או אפילו כרוטב. השילובים שלהלן הם כמה משילובי מיץ הפירות הנפוצים ביותר שתמצאו בקייטרינג:

  • מיץ תפוחים עם מיץ אננס ומיץ תפוזים.
  • מיץ תותים עם מיץ תפוזים.
  • פטל עם תפוח ותפוז .
  • אשכולית עם אבטיח.

שילוב של פירות 

פירות הם דרך מצוינת להוסיף מרקם וטעם למנה. ניתן לשלב אותם במגוון דרכים והם דרך קלה לוודא שהמנה בריאה. פירות מוגשים לרוב כחלק מקינוחים, אך ניתן להגיש אותם גם כחלק ממאכלים מלוחים. אתה יכול לשלב פירות עם ירקות אחרים כמו בצל, גזר או פלפלים לטעמים ומרקמים שונים. שילוב פירות בקייטרינג הוא טרנד חדש שנראה במגמת עלייה. זה צפוי להיות מגמה שתמשיך לצמוח עם הצגת זני פירות חדשים לשוק.

פירות אלה בדרך כלל משולבים עם מרכיבים אחרים כמו שוקולד, אגוזים, או אפילו גלידה לתוספת טעם ומרקם. השילוב של מרכיבים אלו יכול לשמש גם כתוספת לעוגות, בראוניז וקינוחים אחרים. שילוב פירות בקייטרינג יכול להיות מסובך שכן הוא דורש הרבה יצירתיות וניסיון. עם זאת, בעזרת אנשי מקצוע זה הפך לקל יותר וכך יוצרים  מתכונים חדשים.לסיכום, שילוב פירות בקייטרינג הוא טרנד שפופולרי בקרב האוכלים. זה יכול להיעשות על ידי שימוש בפירות שונים, כמו תותים ובננות. ישנן דרכים רבות אחרות בהן ניתן לשלב פירות. ניתן גם להשתמש בסוגים שונים של מיצי פירות ושילובים של קינוחים על בסיס פירות כדי להשיג את המראה הזה. שילוב פירות בקייטרינג יכול להיות אתגר. כשצריך להגיש מנה הכוללת פירות שונים, חשוב לדעת לשלב ביניהם נכון. פירות הם דרך מצוינת להוסיף צבע וטעם למנה. ישנן דרכים רבות לשלב אותם בקייטרינג וליצור טעם ייחודי, לפרטים נוספים היכנסו לאתר של הקייטרינג של חווה.

מגשי פירות מושלמים

מגשי פירות מושלמים

לכל מגש פירות אנחנו לא רק מכניסים את הפירות הטריים ביותר, אלא אנחנו מכניסים אהבה לעיצוב מיוחד, רגש מיוחד ויותר מהכל יוצרים את שילוב הטעמים הטוב ביותר. מגשי פירות הם לא עוד טרנד עבורנו, הם דרך חיים ואנחנו מאמינים שמגשי הפירות שלנו יהיו הדבר המושלם שלכם לכל אירוע, מתנה ואפילו להינות מבוקר מושלם של פירות בריאים במשלוח מהיר עד הבית.

Call Now Button054-8023684 דילוג לתוכן